Lasku- ja reskontrapalvelut

Intrumin Lasku- ja reskontrapalvelu tehostaa yrityksesi kassavirtaa. Samalla vapautat aikaa ja resursseja omaan ydinliiketoimintaasi.

Lasku- ja reskontrapalvelun avulla saat käyttöösi ammattitaitomme laskujen välityksessä, reskontranhoidossa, muistuttamisessa, perinnässä sekä koko laskun elinkaareen liittyvässä asiakaspalvelussa. Me huolehdimme laskuihin ja saatavien valvontaan liittyvät päivittäiset rutiinit – joka päivä. Avullamme myyntireskontrasi on aina ajan tasalla, ja saatavien kierto kassaan saadaan mahdollisimman nopeaksi. Tarjoamme asiakkaillesi ylivertaista asiakaspalvelua maksamisen asioissa.

Palvelumme mukautuu hyvin erilaisten yritysten tarpeisiin. Osana palveluamme tarjoamme modernit raportointi- ja seurantatyökalut. Intrum Web – verkkopalvelussa näet joka hetki avoimet saatavasi ja voit seurata reaaliaikaisesti myyntireskontrasi tilannetta kattavien raporttiemme avulla. 

Teemme työtä suurella sydämellä ja vuosien ammattitaidolla. Meille on kunnia-asia varmistaa, että avoimet laskusaatavat kotiutuvat niin, että asiakkaasi pysyvät tyytyväisinä. Ota yhteyttä - suunnitellaan yhdessä yrityksellesi sopiva ratkaisu.

Hoidamme kaiken laskusta eteenpäin

  • Yrityksesi toiminta tehostuu ja rahan kierto nopeutuu
  • Oma henkilökuntasi voi keskittyä yrityksesi ydinliiketoimintaan – käytössänne on aina optimiresurssit
  • Yhdellä sopimuksella käyttöön koko prosessi aina laskun välittämisestä perinnän viimeisiin vaiheisiin saakka
  • Ylivertaista asiakaspalvelua maksamisen asioissa sinulle ja asiakkaillesi laajoin palveluajoin
  • Käytössäsi asiantuntijoidemme vahva osaaminen laskuihin, reskontraan ja maksujen valvontaan liittyen

Muistutuspalvelu

Keskimäärin 10 prosenttia myyntilaskuista vaatii maksusta muistuttamisen. Se tarkoittaa, että merkittävä osa kassavirroista makaa hitaan maksajan tilillä. Katso, miten me voimme auttaa sinun yritystäsi.

Joskus asiakkaasi unohtaa maksaa lähettämäsi laskun. Ystävällinen mutta jämäkkä muistutus auttaa pitämään saatavat tuoreina ja samalla takaa asiakassuhteen jatkuvuuden. Maksamatta jääneestä laskusta kannattaa lähettää maksumuistutus ajoissa, sillä se pitää laskun tuoreena.

Ylivertaisen asiakaspalvelun periaatteemme näkyy vahvasti myös maksumuistutuksissamme. Lähestymme asiakkaitasi kohteliaasti ja palvelemme heitä maksuasioissa ylivertaisesti – myös laskun siirryttyä perintään.

Maksumuistutus tehostaa perintää

Kun laskun eräpäivästä on kulunut 14 päivää, ja jos laskua ei ole vielä maksettu, muistutetaan kuluttaja-asiakasta maksamattomasta laskusta maksumuistutuksella. Maksumuistutuksen voi lähettää velkoja itse tai sen lähettämisen voi antaa perintätoimiston, kuten Intrumin tehtäväksi. Jos 14 päivää maksumuistutuksen jälkeen lasku vieläkään ole maksettu, aloitetaan perintä. Yrityssaatavien kohdalla prosessi voi olla nopeampikin.

Lue lisää perintäpalvelustamme.

Ota yhteyttä

Haluatko kuulla lisää luotonhallinnan palveluistamme? Ota yhteyttä, autamme mielellämme!

Puhelin 09 315 448 80
asiakaspalvelu@intrum.com

Voit myös jättää meille yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä.

Yrityksen nimi






Asiani koskee...