Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa - suosittelemme asioimaan verkkopalvelussamme 

Asiakaspalvelulumme on tilapäisesti ruuhkautunut tavallista useampien yhteydenottojen vuoksi. Oma Intrum -verkkopalvelumme on sujuva tapa hoitaa asioita kanssamme. Siirry tästä Oma Intrumiin

Intrumin nimissä huijaussoittoja ja -sähköpostiviestejä

Jos epäilet Inrumin nimissä saamaasi viestiä tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos kyseessä ei ollut aito yhteydenotto Intrumilta ja olet antanut yhteydenottajalle henkilötietojasi, ilmoita asiasta poliisille.

Tunnustukset

Asiakkaan ääni - neljäs sija

Intrumin asiakaspalvelu sijoittui neljänneksi Dan & Bradstreetin Asiakkaan ääni -vertailun suurten asiakaspalvelujen sarjassa vuonna 2021. Asiakkaan ääni -vertailu perustuu suomalaisten antamiin asiakaspalautteisiin. Indeksi lasketaan satojen tuhansien asiakaspalautteiden pohjalta. Sijoitus on tunnustus ja osoitus siitä, että laadukkaat asiakaskohtaamiset ovat lähtökohtana yrityksen jokapäiväisessä työssä.

 

Lue lisää Asiakkaan ääni -vertailusta


Hyvän mielen työpaikka®

Tuemme henkilöstömme hyvinvointia monin eri tavoin. MIELI ry on myöntänyt Intrumille Hyvän mielen työpaikka® -merkin vuonna 2021. Merkki voidaan myöntää organisaatiolle, jossa mielenterveyden edistämistä johdetaan suunnitelmallisesti, työpaikan arkikäytännöt tukevat mielenterveyttä ja työpaikalla tuetaan mielenterveyttä erilaisissa elämäntilanteissa.

 

Lue lisää hyvanmielentyopaikka.fi


Haluatko tietää lisää luotonhallintapalveluistamme?

Ota yhteyttä myyntiimme.