Oma Intrum -palvelun oletuskieli on englanti. 

Kielen voi vaihtaa kirjautumissivun oikean yläkulman kuvaketta klikkaamalla. Kuvakkeen tunnistaa kolmesta vaakasuorasta viivasta. Kielivaihtoehtoina on suomi, ruotsi ja englanti.

Olemme täällä sinua varten
Saitko meiltä kirjeen?

Olemme täällä sinua varten

Vinkit & neuvot

Tarvitsetko apua?

Anna meidän auttaa
Kysymyksiä ja vastauksia

Usein kysyttyä

Olen lähettänyt teille sähköpostia. Kuinka pian voin odottaa vastausta?

Käsittelemme saapuneet sähköpostit niiden saapumisjärjestyksessä, ja vastaamme mahdollisimman pian. Lähetäthän sähköpostin saamastasi kirjeestä löytyvään osoitteeseen, niin se löytää suoraan asiaasi hoitavan asiakaspalveluryhmän käsiteltäväksi.

Suojaamme asiakastietosi käyttämällä aina turvapostia henkilötietoja sisältävien sähköpostiviestien lähettämisessä. Turvapostin avattuasi siirryt turvapostipalvelun verkkosivuille, josta löytyvän erillisen vastauspainikkeen avulla voit vastata meille. Näin viestit kulkevat välillämme turvallisesti.

Tunnistat Intrumin lähettämän turvapostin siitä, että viestin otsikko liittyy lähettämääsi tiedusteluun tai meillä hoidossa olevaan asiaasi. Mikäli olet epävarma saamastasi sähköpostista, voit aina lähettää asiasta kyselyn osoitteeseen info@intrum.com.

Ehdin jo maksaa laskun mutta sain perintäkirjeen. Mitä teen?

Voit ilmoittaa asiasta Oma Intrum –verkkopalvelussa tai kirjeessäsi ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.

Mikä on koko velkani saldo?

Velkaneuvontaa ja velkojen järjestelyä varten voi tilata saldotodistuksen. Voit tilata saldotodistuksen osoitteesta www.intrum.fi/saldotodistus 

Saldotodistus sisältää Intrumilla perinnässä olevat velat, ja se kattaa myös parhaillaan ulosotossa olevat, Intrumin hoitamat asiat. Yhteenvedon voi tilata kerran vuodessa veloituksetta.

Maksoin laskun vahingossa kahteen kertaan? Miten liikamaksu palautetaan?

Maksun palautuksista lähetämme sinulle kirjeen liikamaksusta.

Tilinumeroilmoituksen voit tehdä tällä lomakkeella. Tarvitset kirjeessämme olevia tietoja palautuslomakkeen täyttämiseen. 

Mikäli sinulla ei ole kirjettä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme Oma Intrumin kautta. Voit myös soittaa vaihteeseemme numeroon
09 229 111, joka palvelee arkisin kello 07:30-17:00 välisenä aikana.

 

Sain Intrumilta soiton, jossa muistutettiin puhelimitse erääntyneistä laskuista. Mistä tässä on kyse?

Intrumilla on käytössä ulossoittopalvelu, jonka tarkoituksena on muistuttaa asiakkaita erääntyvistä laskuista ja tarvittaessa sopia maksujärjestelyistä.

Mikäli haluat neuvotella maksuajasta ja ehdottaa maksusuunnitelmaa, kirjaudu Oma Intrum -verkkopalveluun. Palvelussa näkyvät Intrumilla perinnässä olevat asiat.

Lisää neuvoja laskujen maksamiseen ja tietoa yhteydenottokanavista löydät Intrumin Asiakaspalvelu-sivustolta. 

Mikä on Oma Intrumissa käytössä oleva Trustly?

Trustly on maailmanlaajuinen verkkopankkialan toimija, joka mahdollistaa henkilökohtaisen verkkomaksamisen ilman kortteja, rekisteröintejä tai sovellusten lataamista.

Henkilöasiakkaat voivat Trustlyn avulla hoitaa maksujaan suoraan omalta, henkilökohtaiselta pankkitililtään. Trustly ei sovellu yrityskäyttöön, eivätkä yritykset voi sen avulla hoitaa maksujaan.

Trustly ei vaadi rekisteröintiä eikä henkilökohtaisia tietoja tallenneta. Turvallisuuden varmistamiseksi Trustly käyttää erillistä salausstandardia pankkien turvajärjestelmien lisäksi. Yritys on lisensoitu, Ruotsin finanssivalvontaviranomaisen valtuuttama ja valvoma maksulaitos.

Trustlyn etuina ovat yksinkertaisuus, nopeus, turvallisuus ja maksuttomuus ja yhtiön palveluita käyttää tänä päivänä jo 525 miljoonaa kuluttajaa sekä 6300 pankkia. Yhteistyökumppanina on mm. PayPal.

Lue lisää Trustlysta