Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa - suosittelemme asioimaan verkkopalvelussamme 

Asiakaspalvelulumme on tilapäisesti ruuhkautunut tavallista useampien yhteydenottojen vuoksi. Oma Intrum -verkkopalvelumme on sujuva tapa hoitaa asioita kanssamme. Siirry tästä Oma Intrumiin

Intrumin nimissä huijaussoittoja ja -sähköpostiviestejä

Jos epäilet Inrumin nimissä saamaasi viestiä tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos kyseessä ei ollut aito yhteydenotto Intrumilta ja olet antanut yhteydenottajalle henkilötietojasi, ilmoita asiasta poliisille.

Ratkaisut teleyhtiöille

Vankka teknologia- ja projektiosaaminen

Case: DNA

Yhteistyö Intrumin kanssa on tuonut DNA:lle kustannustehokkuutta maksuvalvontaan samalla, kun asiakkaalle tarjotaan ylivertaista asiakaspalvelua.

– Kun maksuvalvonnan perustekeminen on keskitetty Intrumille, asiakkaamme saavat kaikki maksamiseen tarvitsemansa tiedot yhdestä paikasta riippumatta siitä, mitä palveluamme hän käyttää. Intrumilla vastataan nopeasti asiakkaidemme yhteydenottoihin, kertoo DNA:n laskutuksen ja luotonhallinnan johtaja Kalle Eriksson.

 

Lue koko asiakastarina


Miksi valita Intrum?

Markkinoiden laajimmat luotonhallintapalvelut


Kehittyneimmät teknologiat


Vastuullinen toimija


Vankka projektiosaaminen


“Kun maksuvalvonnan perustekeminen on keskitetty Intrumille, asiakkaamme saavat kaikki maksamiseen tarvitsemansa tiedot yhdestä paikasta riippumatta siitä, mitä palveluamme hän käyttää.”

Kalle Eriksson, DNA:n laskutuksen ja luotonhallinnan johtaja

Haluatko kuulla lisää luotonhallinnan palveluistamme?

Ota yhteyttä myyntiimme.