Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa - suosittelemme asioimaan verkkopalvelussamme 

Asiakaspalvelulumme on tilapäisesti ruuhkautunut tavallista useampien yhteydenottojen vuoksi. Oma Intrum -verkkopalvelumme on sujuva tapa hoitaa asioita kanssamme. Siirry tästä Oma Intrumiin

Intrumin nimissä huijaussoittoja ja -sähköpostiviestejä

Jos epäilet Inrumin nimissä saamaasi viestiä tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos kyseessä ei ollut aito yhteydenotto Intrumilta ja olet antanut yhteydenottajalle henkilötietojasi, ilmoita asiasta poliisille.

Ratkaisut mediataloille

Kokonaisvaltaista laskutuksen ja perinnän hoitoa

Muuttuva maailma pakottaa etsimään vaihtoehtoisia ratkaisuja maksamiselle ja asiakkaiden pitämiselle. Intrum tarjoaa mediatoimialalle kokonaisvaltaista laskutuksen ja perinnän hoitoa.

Palveluidemme avulla saat asiakkaasi pidettyä ja tyytyväisyys säilyy tarjoamiemme laskun maksamisen eri vaihtoehdoilla. Perintä on tehokas keino avointen saatavien kotiuttamiseksi, mutta tehokkaimmillaan se on osana laajempaa luotonhallinnan kokonaisuutta eli yhdistettynä Laskunvälityspalveluumme ja Luottotietopalveluun.

Case Keskisuomalainen: "Säästämme aikaa ja rahaa"

Yli miljoona laskua vuodessa lähettävä Mediatalo Keskisuomalainen pitää myyntisaamisten luottotappiot minimissä.

 

Lue koko asiakastarina


Miksi valita Intrum?

Markkinoiden laajimmat luotonhallintapalvelut


Ylivertainen asiakaspalvelu ja mittaaminen


Vastuullinen ja eettinen toimija


Vuosien kokemus mediakonsernien kanssa


Haluatko kuulla lisää luotonhallinnan palveluistamme?

Ota yhteyttä myyntiimme.