Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa - suosittelemme asioimaan verkkopalvelussamme

Asiakaspalvelulumme on tilapäisesti ruuhkautunut tavallista useampien yhteydenottojen vuoksi. Oma Intrum -verkkopalvelumme on sujuva tapa hoitaa asioita kanssamme. Siirry tästä Oma Intrumiin

Intrumin nimissä huijaussoittoja ja -sähköpostiviestejä

Jos epäilet Inrumin nimissä saamaasi viestiä tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos kyseessä ei ollut aito yhteydenotto Intrumilta ja olet antanut yhteydenottajalle henkilötietojasi, ilmoita asiasta poliisille.

Finnvera siirtää kotimaan perintätoimintojaan Intrum Oy:lle

Intrum ja Finnvera ovat allekirjoittaneet sopimuksen, jonka myötä Finnvera siirtää kotimaan perintätoimintojaan lokakuun 2019 alusta lähtien Intrum Oy:n hoidettavaksi. Intrum valittiin palveluntarjoajaksi julkisen kilpailutuksen kautta, ja sopimus allekirjoitettiin 14.5.2019.

Samassa yhteydessä Intrum tulee avaamaan uuden toimipisteen Kuopioon, johon suurin osa Finnveran kotimaan perintäryhmästä siirtyy 1.10.2019 liikkeenluovutuksen myötä.

– Olemme erittäin iloisia Finnveran valinnasta sekä heidän osoittamastaan luottamuksesta Intrumia kohtaan. Haluamme toivottaa Finnveran liikkeenluovutuksen myötä siirtyvän henkilöstön lämpimästi tervetulleeksi Intrumille. Yhteistyö vahvistaa entisestään Intrumin markkina-asemaa luotonhallinnassa ja rahoitusalalla. Toimipisteen avaaminen Kuopioon on merkittävä askel toiminnassamme, minkä myötä olemme entistä lähempänä asiakkaitamme Itä-Suomen alueella”, toteaa Tommi Sova, Intrumin toimitusjohtaja.

Tommi Sova, toimitusjohtaja, Intrum Oy
puh: +358 9 2291 1628, sähköposti: tommi.sova@intrum.com