Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa - suosittelemme asioimaan verkkopalvelussamme 

Asiakaspalvelulumme on tilapäisesti ruuhkautunut tavallista useampien yhteydenottojen vuoksi. Oma Intrum -verkkopalvelumme on sujuva tapa hoitaa asioita kanssamme. Siirry tästä Oma Intrumiin

Intrumin nimissä huijaussoittoja ja -sähköpostiviestejä

Jos epäilet Inrumin nimissä saamaasi viestiä tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos kyseessä ei ollut aito yhteydenotto Intrumilta ja olet antanut yhteydenottajalle henkilötietojasi, ilmoita asiasta poliisille.

Miten perintää hoidetaan vastuullisesti ja tehokkaasti?

Miten perintää hoidetaan vastuullisesti ja tehokkaasti?

Oppaamme avulla ymmärrät paremmin perinnän toiminnan tarkoituksen.

Luotonhallinnassa datalla on suuri rooli. Prosessien eri vaiheissa hyödynnetään niin luotonhallintayhtiön omaa dataa, asiakkaan dataa sekä kolmansien osapuolien dataa. Ihmiset ja yritykset jättävät päivittäin digitaalisia jalanjälkiä toiminnastaan.

Tiedolla johtetun luotonhallinnan avulla voidaan:

  • Ennustaa luottoriskien syntymistä
  • Optimoida myyntiä tunnistamalla uusia asiakassegmenttejä
  • Rakentaa erilaisia riskiä kuvaavia indikaattoreita ja malleja, jotka auttavat yrityksiä kohti vastuullisempaa luotonmyöntämistä.
  • Synnyttää ennustemalleja, jotka konkretisoivat datasta saatavat hyödyt niin yritykselle kuin heidän asiakkaaille. henkilökunta voi keskittyä ydinliiketoimintaan

Lataa opas, niin tiedät mitkä tekijät ratkaisevat asiakkaiden tyytyväisyyden, vastuullisen perinnän ja tehokkaamman kassavirran.

Lataa opas


Haluatko kuulla lisää perintäpalveluistamme?

Ota yhteyttä asiantutijoihimme