Otamme käyttöön uudistetun ilmeen, joten näet jatkossa uusia värejä ja muotoja viestinnässämme. Nimemme ja logomme pysyvät ennallaan, kuten myös laadukas palvelumme ja sitoutumisemme asiakkaidemme auttamiseen. Voit lukea lisää uudistuksesta verkkosivuiltamme.
Jälkiperintä
 
                                            Jälkiperintä on luottotappioksi kirjattujen saatavien perintää. Näillä tarkoitetaan saatavia, joita erinäisistä syistä ei ole saatu perittyä. Jälkiperinnässä käytetään menetelminä vapaaehtoista perintää (kirjeperintä, puhelinperintä) sekä oikeudellista perintää (haastehakemukset, täytäntöönpanopyynnöt). Lisäksi palveluun kuuluu velkajärjestelypalvelu sekä yrityssaneerauksien ja konkurssien valvonta.
Jälkiperintä seuraa asiakkaan taloudellisessa tilanteessa tapahtuvia muutoksia. Tavoitteena on aina sopimus asiakkaan kaikkien velkojen maksusta vapaaehtoisella maksusuunnitelmalla.
 
                                                        Maksukykyä selvitetään säännöllisesti
 
                                                        Tarjoa asiakaskohtaisia maksusuunnitelmia
 
                                                        Vähennä luottotappioita
 
                                                        Vapauta resursseja
 
                                             
                                                                Yrityssaneerauslaki uudistuu kesäkuussa
1.6.2023 astuu voimaan yrityssaneerauslain muutos, joka yksinkertaistaa saneerausmenettelyä ja vahvistaa erityisesti pk-yritysten toimintaedellytyksiä sekä mahdollisuutta päästä riittävän varhaisessa vaiheessa saneerausmenettelyyn.
 
                                                                Mitä perintä ja sitä seuraava jälkiperintä on?
Jälkiperintä on luottotappioksi kirjattujen saatavien perintää, mutta mitä siinä itseasiassa tapahtuu?
Haluatko kuulla lisää luotonhallinnan palveluistamme?
Ota yhteyttä myyntiimme.
Asiakkaan nimeen
Asiakaskokemus syntyy, kun asiakas vertaa asiakaspalvelutilannetta omiin odotuksiinsa. Asiakaskokemuksen mittaaminen onkin asiakaspalautteen systemaattista kuuntelua ja tulos, johon voi vaikuttaa kuuntelemalla asiakasta.
loading...