Suojaudu huijauspuheluilta ja -viesteiltä 

Intrum ei koskaan pyydä sinua jakamaan henkilökohtaisia tietoja, kuten salasanoja, maksutietoja tai vahvistuskoodeja puhelimitse, sähköpostitse tai tekstiviestillä. Jos saat tällaisen pyynnön, älä vastaa. Suojautuaksesi huijauksilta, kirjaudu Oma Intrum -palveluun, jossa voit tarkistaa, onko sinulla avoimia maksuasioita kanssamme ja maksaa turvallisesti.  

 

Jälkiperintä

Intrum Brand Groups 024

Jälkiperintä on luottotappioksi kirjattujen saatavien perintää. Näillä tarkoitetaan saatavia, joita erinäisistä syistä ei ole saatu perittyä. Jälkiperinnässä käytetään menetelminä vapaaehtoista perintää (kirjeperintä, puhelinperintä) sekä oikeudellista perintää (haastehakemukset, täytäntöönpanopyynnöt). Lisäksi palveluun kuuluu velkajärjestelypalvelu sekä yrityssaneerauksien ja konkurssien valvonta.

 

Jälkiperintä seuraa asiakkaan taloudellisessa tilanteessa tapahtuvia muutoksia. Tavoitteena on aina sopimus asiakkaan kaikkien velkojen maksusta vapaaehtoisella maksusuunnitelmalla.

Accept pictogram

Maksukykyä selvitetään säännöllisesti

Accept pictogram

Tarjoa asiakaskohtaisia maksusuunnitelmia

Accept pictogram

Vähennä luottotappioita

Accept pictogram

Vapauta resursseja

Intrum Brand Groups 024

Yrityssaneerauslaki uudistuu 1.6.2023.

Yrityssaneerauslaki uudistuu kesäkuussa

1.6.2023 astuu voimaan yrityssaneerauslain muutos, joka yksinkertaistaa saneerausmenettelyä ja vahvistaa erityisesti pk-yritysten toimintaedellytyksiä sekä mahdollisuutta päästä riittävän varhaisessa vaiheessa saneerausmenettelyyn. 

 

Lue lisää 

Intrum_Brand_Groups_008.jpg

Mitä perintä ja sitä seuraava jälkiperintä on?

Jälkiperintä on luottotappioksi kirjattujen saatavien perintää, mutta mitä siinä itseasiassa tapahtuu?

 

Lue lisää

Haluatko kuulla lisää luotonhallinnan palveluistamme?

Ota yhteyttä myyntiimme.



Asiakkaan nimeen

Asiakaskokemus syntyy, kun asiakas vertaa asiakaspalvelutilannetta omiin odotuksiinsa. Asiakaskokemuksen mittaaminen onkin asiakaspalautteen systemaattista kuuntelua ja tulos, johon voi vaikuttaa kuuntelemalla asiakasta.

 

Lue koko artikkeli