Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa - suosittelemme asioimaan verkkopalvelussamme 

Asiakaspalvelulumme on tilapäisesti ruuhkautunut tavallista useampien yhteydenottojen vuoksi. Oma Intrum -verkkopalvelumme on sujuva tapa hoitaa asioita kanssamme. Siirry tästä Oma Intrumiin

Intrumin nimissä huijaussoittoja ja -sähköpostiviestejä

Jos epäilet Inrumin nimissä saamaasi viestiä tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos kyseessä ei ollut aito yhteydenotto Intrumilta ja olet antanut yhteydenottajalle henkilötietojasi, ilmoita asiasta poliisille.

Myynnin optimointi - Asiakasvalinta

Myynnin optimointi - Asiakasvalinta

Asiakasvalinnan avulla pidät asiakastietokantasi ja myynnin prospektilistat ajantasaisina. Säästät aikaa kohdentamalla myynnin aktiivisiin ja maksukykyisiin yrityksiin!

Asiakasvalinta

Palvelun avulla poistat asiakastietokannoistasi toimintansa lopettaneet yritykset, virheelliset y-tunnukset sekä yrityssaneeraukseen, konkurssiin tai selvitystilaan ajautuneet yritykset.

Palvelu antaa yrityksistä Kyllä tai Ei -vastauksen perustuen Patentti- ja rekisterihallituksen (PRH), Yritys- ja yhteisötietojärjestelmän sekä Oikeusrekisterikeskuksen (ORK) konkurssi- ja saneerausrekisterin tietoihin. Palvelu ei tutki yrityksen maksukäyttäytymistä eikä yritysten taloudellista tilannetta.

Asiakasvalinta Plus

Palvelun avulla poistat asiakastietokannoistasi merkittävästi maksuviiveelliset yritykset, toimintansa lopettaneet yritykset, virheelliset y-tunnukset sekä yrityssaneeraukseen, konkurssiin tai selvitystilaan ajautuneet yritykset.

Palvelu antaa yrityksistä Kyllä, Kyllä, seuraa, Ehkä, tutki lisää tai Ei -vastauksen perustuen Intrumin luottotietorekisterin maksutapatietoihin sekä Patentti- ja rekisterihallituksen (PRH), Yritys- ja yhteisötietojärjestelmän (YTJ), Oikeusrekisterikeskuksen (ORK) konkurssi- ja saneerausrekisterin tietoihin. Palvelu ei tutki maksuhäiriömerkintöjä eikä yritysten taloudellista tilannetta.