Intrumin asiakaspalvelu sijoittui neljänneksi Bisnoden Asiakkaan Ääni -vertailussa

Intrum on osallistunut useana vuonna peräkkäin Bisnoden Asiakkaan Ääni -vertailuun, ja menestys suuryritysten sarjassa on ollut tasaisen varmaa. Viime vuonna sijoitus oli kolmas, tänä vuonna neljäs. Vertailu tehtiin vuoden 2018 asiakaspalveluiden laatutuloksilla.

– Sijoittuminen viiden parhaan joukkoon on hieno tunnustus ja osoitus siitä, että laadukkaat asiakaskohtaamiset ovat vahvasti läsnä meidän jokapäiväisessä tekemisessä, vaikka vuoteen on mahtunut paljon sisäisiä muutoksia ja kehityshankkeita. Voimme olla ylpeitä meidän ammattitaitoisista ja upeista ihmisistä, jotka haluavat tehdä työtä asiakkaidemme onnistumisen eteen”, iloitsee tuloksesta Päivi Ahonranta, Intrumin asiakaskokemuksen päällikkö sekä Mirjam Sarkki, Intrumin operatiivinen johtaja.

Lisätietoa tutkimuksesta: https://finland.bisnode.fi/asiakkaan-aani/