Finnvera siirtää kotimaan perintätoimintojaan Intrum Oy:lle

Intrum ja Finnvera ovat allekirjoittaneet sopimuksen, jonka myötä Finnvera siirtää kotimaan perintätoimintojaan lokakuun 2019 alusta lähtien Intrum Oy:n hoidettavaksi. Intrum valittiin palveluntarjoajaksi julkisen kilpailutuksen kautta, ja sopimus allekirjoitettiin 14.5.2019.

Samassa yhteydessä Intrum tulee avaamaan uuden toimipisteen Kuopioon, johon suurin osa Finnveran kotimaan perintäryhmästä siirtyy 1.10.2019 liikkeenluovutuksen myötä.

– Olemme erittäin iloisia Finnveran valinnasta sekä heidän osoittamastaan luottamuksesta Intrumia kohtaan. Haluamme toivottaa Finnveran liikkeenluovutuksen myötä siirtyvän henkilöstön lämpimästi tervetulleeksi Intrumille. Yhteistyö vahvistaa entisestään Intrumin markkina-asemaa luotonhallinnassa ja rahoitusalalla. Toimipisteen avaaminen Kuopioon on merkittävä askel toiminnassamme, minkä myötä olemme entistä lähempänä asiakkaitamme Itä-Suomen alueella”, toteaa Tommi Sova, Intrumin toimitusjohtaja.

Tommi Sova, toimitusjohtaja, Intrum Oy
puh: +358 9 2291 1628, sähköposti: tommi.sova@intrum.com