Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa - suosittelemme asioimaan verkkopalvelussamme 

Asiakaspalvelulumme on tilapäisesti ruuhkautunut tavallista useampien yhteydenottojen vuoksi. Oma Intrum -verkkopalvelumme on sujuva tapa hoitaa asioita kanssamme. Siirry tästä Oma Intrumiin

Intrumin nimissä huijaussoittoja ja -sähköpostiviestejä

Jos epäilet Inrumin nimissä saamaasi viestiä tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos kyseessä ei ollut aito yhteydenotto Intrumilta ja olet antanut yhteydenottajalle henkilötietojasi, ilmoita asiasta poliisille.

Perintäsihteeristä asiakaspalvelun tiimipäälliköksi

Minusta on todella tärkeää, että jokainen tietää, mikä rooli yrityksellämme on yhteiskunnassa, sillä se antaa tarkoituksen jokapäiväiseen tekemiseen. Me olemme kaikki avainasemassa siinä, että autamme pitämään talouden rattaat käynnissä.

Katarina Mykkälä, tiimipäällikkö
Katarina Mykkälä työskentelee tiimipäällikkönä Intrumin asiakaspalvelukeskuksessa.

Urani Intrumilla on pitkä, aloitin meillä vuonna 2004 perintäsihteerin tehtävissä. Vuosien varrella olen edennyt tehtävästä toiseen ja kasvattanut vastuualueitani. Intrumilla siihen on tarjoutunut  loistavia mahdollisuuksia, kun itsellänikin on kiinnostusta siihen suuntaan löytynyt.

Matkan varrelta on tarttunut hurjasti erilaisia näkökulmia asioihin, ja se onkin hyvä, sillä näin ymmärrän työkavereitani, vaikka olisinkin eri osastolla töissä. Olen työskennellyt asiakaspalvelukeskuksessa tiimipäällikkönä vuodesta 2018 lähtien ja nauttinut suuresti työni sisällöstä asiantuntijatiimin vetäjänä asiakaspalvelussa sekä työkavereistani. Innostun palavasti yhdessä ideoinnista ja siitä, kun innovaatioista tulee totta ja opimme uusia asioita. Ihanaa on myös se, että mikään aiemmin opittu ei koskaan mene hukkaan, vaan näitä oppeja voi kantaa mukanaan tehtävästä toiseen ja käyttää hyödyksi edelleen. Koska olen ennen esimiestehtävääni toiminut samoissa tehtävissä kuin tiimini, pystyn varsin hyvin tukemaan heitä käytännön asiakaspalvelutilanteissa omaan kokemukseeni nojaten. Tiimini luottaa ja tietää, että voin tukea heitä niin hyvinä kuin huonoina hetkinä.

Arvot punnitaankin juuri arjessa, ja mielestäni Intrumin arvot ovat tiukasti mukana jokaisessa päivässä. Asiakaspalvelussa tarvitaan ratkaisukykyä ja empatiaa, mutta yhtä lailla yhteisten pelisääntöjen noudattamista. Hyvä esimerkki on poikkeustilanne, jossa elämme parhaillaan. Ilman ratkaisukeskeisyyttä, luottamusta ja joustavuutta emme voisi auttaa asiakkaitamme onnistumaan. Minusta on myös todella tärkeää, että jokainen tietää, mikä rooli yrityksellämme on yhteiskunnassa, sillä se antaa tarkoituksen jokapäiväiseen tekemiseen. Me olemme kaikki avainasemassa siinä, että autamme pitämään talouden rattaat käynnissä. Tehtävämme on auttaa tekemään ratkaisuja, jotka palvelevat kaikkia osapuolia, niin kuluttajia kuin asiakasyrityksiämme.

En koskaan koe työtäni tylsäksi. Parasta kaikessa onkin muiden auttaminen. Vaikka toisella olisi kuinka vaikea tilanne tahansa, minä saan mahdollisuuden auttaa, olipa kyse asiakkaista tai tiimistäni. Olen oppinut paljon siitä, mikä ihmisiä ajaa eteenpäin, ja se saa minut innostumaan. Olen oppinut myös luottamaan itseeni ja tekemiseeni, kun näen suoraan minkälainen vaikutus päätöksilläni sekä teoillani on muihin. Toki se tuo tullessaan huimasti vastuita, joihin olen pelottomasti tarttunut. Olen ylpeä saadessani olla intrumlainen ja koskaan ei ole päivää, etten haluaisi töihin tulla.

Katarina Mykkälä, tiimipäällikkö, asiakaspalvelukeskus, Helsinki

Oletko sinä seuraava intrumlainen? Katso avoimet työpaikat ja hae mukaan!