Ihmiset ja yhteisöt - sosiaalisen vastuullisuuden tavoitteet
Suomen Intrumin sosiaalisen vastuullisuuden tavoitteet kytkeytyvät vastuullisuuteen palveluntarjoajana ja työnantajana.
Autamme yksilöitä ja yrityksiä pääsemään irti veloistaan tarjoamalla asiantuntevaa, ymmärrettävää ja ystävällistä asiakaspalvelua
Toimimme määriteltyjen Intrumlaisen asiakaskohtaamisen – sekä Hyvän asiakaskohtelun –ohjeiden mukaisesti. Mittaamme onnistumistamme asiakaskokemuskyselyllä.
Tavoite:
- Asiakaskokemus (CSAT) 4,5 / 5
- Asiantuntijuus-index 4,5 / 5
Varmistamme, että yritykset ja yhteisöt saavat maksun tuotteistaan ja palveluistaan. Tuemme asiakkaan tervettä taloutta.
Varmistamme tuotteiden, palveluiden sekä onnistuman kehittämisellä, että yritykset ja yhteisöt saavat maksun tuotteistaan ja palveluistaan. Mittaamme onnistumistamme asiakaskokemuskyselyllä.
Tavoite:
- Asiakastyytyväisyys (CSAT) yli 7,5 / 10
- Onnistuman jatkuva kehittäminen
Tarjoamme henkilöstöllemme hyvän ja turvallisen työyhteisön. Edistämme ja edellytämme yhdenvertaisuutta, monimuotoisuutta sekä yhteisöllisyyden toteutumista. Panostamme henkilöstömme osaamiseen, kehittymiseen ja hyvinvointiin.
Henkilöstö voi kokonaisvaltaisesti hyvin, heillä on energiaa ja he kokevat selkeyttä työssään. Henkilöstö kokee, että henkilöstöä ja yritystä johdetaan hyvin. Olemme yhdenvertainen työpaikka.
Tavoite:
- Hyvinvointi-indeksi yli 80 / 100
- Sitoutuneisuusindeksi yli 80 / 100
- Leadership-indeksi yli 85 / 100
- Sukupuolijakauma johtotehtävissä 60 % / 40 %
Lue, miten onnistuimme vastuullisuustavoitteissamme vuonna 2024
Haluatko tietää lisää? Tutustu vastuullisuusohjelmamme!