Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa - suosittelemme asioimaan verkkopalvelussamme 

Asiakaspalvelulumme on tilapäisesti ruuhkautunut tavallista useampien yhteydenottojen vuoksi. Oma Intrum -verkkopalvelumme on sujuva tapa hoitaa asioita kanssamme. Siirry tästä Oma Intrumiin

Intrumin nimissä huijaussoittoja ja -sähköpostiviestejä

Jos epäilet Inrumin nimissä saamaasi viestiä tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos kyseessä ei ollut aito yhteydenotto Intrumilta ja olet antanut yhteydenottajalle henkilötietojasi, ilmoita asiasta poliisille.

Intrum varoittaa huijaussoitoista

Intrumin nimissä on tehty huhtikuun aikana huijaussoittoja. Puheluissa ruotsia tai suomea puhunut henkilö on väittänyt edustavansa Intrumia.

Henkilö on väittänyt selvittävänsä maksamatonta velka-asiaa, joka olisi etenemässä ulosottoon. Joissakin tapauksissa henkilö on väittänyt, että asiaan saattaa liittyä identiteettivarkaus.

Toimi näin, jos epäilet yhteydenottoa huijaussoitoksi

  • Kirjoita muistiin soittajan nimi ja numero, josta puhelu tuli.
  • Mahdollisia jatkotutkimuksia varten suosittelemme kirjoittamaan muistiin myös muut tiedot puhelusta, kuten millaisia asioita soittaja kysyi.
  • Katkaise puhelu ja soita Intrumin asiakaspalveluun numeroon 09 229 111
  • Jos kyseessä ei ollut aito yhteydenotto Intrumilta ja olet antanut soittajalle henkilötietojasi, ilmoita soitosta poliisille

Lisätietoja ja ohjeita saat myös Intrumin tietosuojalta sähköpostitse osoitteella tietosuoja@intrum.com 

Lisätietoja Intrumin yhteydenotoista ja yhteystietomme löydät asiakaspalvelusivuiltamme

 

Läs meddelandet på svenska