Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa - suosittelemme asioimaan verkkopalvelussamme

Asiakaspalvelulumme on tilapäisesti ruuhkautunut tavallista useampien yhteydenottojen vuoksi. Oma Intrum -verkkopalvelumme on sujuva tapa hoitaa asioita kanssamme. Siirry tästä Oma Intrumiin

Intrumin nimissä huijaussoittoja ja -sähköpostiviestejä

Jos epäilet Inrumin nimissä saamaasi viestiä tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos kyseessä ei ollut aito yhteydenotto Intrumilta ja olet antanut yhteydenottajalle henkilötietojasi, ilmoita asiasta poliisille.

Suomen Intrum vahvistaa vastuullisuustyötään

Vastuullisuuden vaikutus yritysten ja yhteisöjen toimintaan on kasvanut viime vuosina räjähdysmäisesti samalla, kun vastuullisuuden käsite on laajentunut lumivyöryn lailla. Suomen Intrum jatkaa vastuullisuuden kehittämistä entistä vahvemmin osaksi koko yrityksen ydintoimintaa.

Viime vuosina Suomen Intrumilla on tehty sisäistä vastuullisuuskartoitusta ja nyt työtä laajennetaan selvittämällä ulkoisten sidosryhmien näkemyksiä vastuullisuudesta sekä organisoitumalla järjestelmällisemmin vastuullisuuden ympärille. Tavoitteena on luoda vastuullisuudelle entistä selkeämpi visio, tavoitteet ja viestintäkäytännöt.

Ulkoisten sidosryhmien näkemyksiä kartoitetaan Intrumin sidosryhmille suunnatulla vastuullisuuskyselyllä, joka toteutetaan yhdessä kestävään kehitykseen, vastuullisuuteen ja viestintään erikoistuneiden kumppaneiden, Fitcommin ja Prior Konsultoinnin, kanssa. Suomen Intrumilla vastuullisuuden keskeisimpiä teemoja ovat tähän saakka olleet

• asiakkaiden oikeudenmukainen kohtelu
  • taloudellinen, sosiaalinen ja ekologinen vastuu
  • eettiset toimintaperiaatteet.

Helmi-maaliskuussa toteutettavan vastuullisuuskyselyn pohjalta tehtävän sidosryhmäanalyysin tarkoituksena on selvittää, vastaavatko nämä nykyiset vastuullisuusteemat sidosryhmiemme odotuksia ja painotuksia.

– Sidosryhmäanalyysin tulosten perusteella pystymme tarkentamaan, mihin suuntaan haluamme kohdentaa vastuullisuustyötämme, mikä on vastuullisuusvisiomme sekä millaisia tavoitteita ja mittareita asetamme, Intrumin vastuullisuustyötä vetävä Anna Johnson-Ferguson kertoo.

Intrumin vastuullisuusvisiota ja tarkempaa suunnitelmaa edistetään ohjausryhmässä, johon kuuluvat Intrumin vastuullisuustyön kannalta tärkeimmät sidosryhmät: liiketoiminta, myynti, henkilöstö sekä compliance-toiminto.

– Vastuullisuus näkyy organisaatioiden toiminnassa ja arvoissa nykypäivänä vahvemmin kuin koskaan ennen. Yritykset, joissa vastuullisuus on rakennettu kiinteäksi osaksi strategiaa, ja sitä kautta osaksi päivittäistä tekemistä ja valintoja ovat sekä liiketoiminnaltaan kilpailukykyisempiä että työnantajina kiinnostavampia. Haluamme olla entistä vastuullisempi työpaikka sekä kaikille meille nykyisille että tuleville työntekijöille, henkilöstöjohtaja Riikka Hägg painottaa.