Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa - suosittelemme asioimaan verkkopalvelussamme 

Asiakaspalvelulumme on tilapäisesti ruuhkautunut tavallista useampien yhteydenottojen vuoksi. Oma Intrum -verkkopalvelumme on sujuva tapa hoitaa asioita kanssamme. Siirry tästä Oma Intrumiin

Intrumin nimissä huijaussoittoja ja -sähköpostiviestejä

Jos epäilet Inrumin nimissä saamaasi viestiä tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos kyseessä ei ollut aito yhteydenotto Intrumilta ja olet antanut yhteydenottajalle henkilötietojasi, ilmoita asiasta poliisille.

PAU:n tukilakko aiheuttaa viiveitä kirjejakeluun

Torstaina 16. helmikuuta alkanut PAU:n tukilakko aiheuttaa viiveitä kirjejakeluun. Tästä johtuen osa Intrumin postitse toimitettavista laskuista, maksumuistutuksista ja maksukehotuksista saattaa viivästyä. Seuraamme lakon etenemistä ja arvioimme jatkuvasti sen vaikutuksia toimintaamme ja asiakkaillemme.

Mukautamme toimintaamme ja pyrimme siihen, ettei asiakkaille aiheudu perusteettomia viivästyskuluja tai seuraamuksia kirjejakelun viivästymisen vuoksi. Jo perille saapuneet laskut tulee maksaa normaalisti eräpäivään mennessä.

Suosittelemme hyödyntämään Intrumin sähköisiä asiointipalveluja kaikissa laskuihin, maksamiseen ja perintään liittyvissä kysymyksissä. Asiakaspalvelumme toimii normaalisti lakon aikana.

Kirjaudu Oma Intrum -palveluun tästä

Kirjaudu Intrum Web -palveluun tästä