Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa - suosittelemme asioimaan verkkopalvelussamme

Asiakaspalvelulumme on tilapäisesti ruuhkautunut tavallista useampien yhteydenottojen vuoksi. Oma Intrum -verkkopalvelumme on sujuva tapa hoitaa asioita kanssamme. Siirry tästä Oma Intrumiin

Intrumin nimissä huijaussoittoja ja -sähköpostiviestejä

Jos epäilet Inrumin nimissä saamaasi viestiä tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos kyseessä ei ollut aito yhteydenotto Intrumilta ja olet antanut yhteydenottajalle henkilötietojasi, ilmoita asiasta poliisille.

Nimitysuutinen: Tommi Sova Intrumin Pohjois-Euroopan alueen toimitusjohtajaksi

Suomen Intrumin toimitusjohtaja Tommi Sova on nimitetty nykyisen tehtävänsä lisäksi Intrumin Pohjois-Euroopan alueen toimitusjohtajaksi ja Intrum-konsernin johtoryhmään 1. tammikuuta 2024 alkaen.

Sovalla on takanaan merkittävä ura Intrumilla. Hän on toiminut Suomen Intrumin toimitusjohtajana vuodesta 2010 ja hänellä on aiempaa kokemusta työskentelystä alueen johtoryhmän jäsenenä sekä Baltian alueen koordinoinnista.

Uudessa tehtävässään Sova tukee alueensa maiden toimitusjohtajia liiketoimintasuunnitelmien toteuttamisessa yhteistyössä konsernin toimintojen kanssa, vastaa alueen talouskehityksestä ja edustaa maita konsernin johtoryhmässä raportoiden konserninjohtaja Andrés Rubiolle. Pohjois-Euroopan alueeseen kuuluvat Suomen lisäksi Ruotsi, Norja, Tanska ja Puola, joissa työskentelee yhteensä yli 2 100 henkilöä. Alueen liikevaihto oli vuoden 2023 kolmannella vuosineljänneksellä yhteensä 92,34 miljoonaa euroa.

”Olen erittäin innoissani uudesta roolista. Meillä on huipputiimi ja kokeneet paikalliset johtoryhmät, joiden kanssa on ilo työskennellä. Samalla haluan myös kiittää upeaa Suomen organisaatiota ja asiakkaita, jotka ovat osaltaan mahdollistaneet uuden vastuualueeni!”, Tommi Sova sanoo.

Tommi Sova on Intrumin Pohjois-Euroopan alueen uusi toimitusjohtaja.