Intrumin nimissä huijaussoittoja ja -sähköpostiviestejä

Jos epäilet yhteydenottoa huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos kyseessä ei ollut aito yhteydenotto Intrumilta ja olet antanut yhteydenottajalle henkilötietojasi, ilmoita asiasta poliisille.

Miten asiakkaamme näkevät ja kokevat Intrumin?

Intrumin uusimman asiakastyytyväisyystutkimuksen mukaan Intrumin asiakkaat Suomessa arvostavat luotettavuutta, palvelujemme toimintavarmuutta ja laatua. Asiakkaiden luottamus ja sen myötä asiakaskokemuksen jatkuva kehittäminen asiakkaita kuuntelemalla ovat Intrumin toiminnan keskiössä.

Intrumin konserninlaajuinen asiakastyytyväisyystutkimus toteutettiin loka-marraskuussa 2022. Suomessa kyselyyn vastasi 709 asiakasta eri toimialoilta. Kaikkien asiakasryhmien yhteenlaskettujen asiakastyytyväisyyspisteiden (Client satisfaction score eli CSS) yleisarvosana oli 8,7/10, mikä on hieman edellisvuotta parempi tulos.

Asiakastyytyväisyyttä mitattiin sekä asiakasryhmittäin ja toimialoittain kuin myös palveluiden luotettavuuden, käyttöönoton, soveltuvuuden yrityksen tarpeisiin, yhteistyön ja tiedonsaannin näkökulmasta. Suomessa asiakkaat olivat tyytyväisimpiä palvelujen toimintavarmuuteen ja laatuun sekä yrityksen luotettavuuteen. Toimialoista tyytyväisimmät asiakkaat löytyivät pankki-, vakuutus ja rahoitusalalta. Parannuksia toivottiin muun muassa asiakkaiden tarpeiden ennakointiin ja seurannan kehittämiseen.

Intrum haluaa toimia terveen talouden suunnannäyttäjänä ja toimialan roolimallina.  Kaupallisen johtajan Juha Iskalan mukaan Intrum haluaa muuttaa ihmisten mielikuvia luotonhallinnasta ja perinnästä, ja ansaita teoillaan ja toiminnallaan asiakkaidensa luottamuksen.

”Toimitamme perustuu luottamukseen, joten oli ilo huomata, että asiakkaamme arvostavat erityisesti luotettavuutta palvelujen laadun ja toimintavarmuuden ohella. Mitä kauemmin asiakassuhde on kestänyt, sitä tyytyväisempiä asiakkaamme olivat. Viime vuosina olemme panostaneet voimakkaasti asiakaspalvelumme kehittämiseen ja ottaneet käyttöön uusia teknologioita uusien palvelukanavien tarjoamiseksi parantaaksemme asiakaskokemustamme. Samalla myös palvelujemme toimintavarmuus on parantunut. Kiitämme asiakkaitamme kaikesta palautteesta. Pyrimme jatkossakin kehittämään toimintaamme asiakaskokemuksen parantamiseksi ja olemaan asiakkaidemme luottamuksen arvoisia.”

Juha Iskala, kaupallinen johtaja, Intrum Oy
puh +358 50 370 6333:, sähköposti: juha.iskala@intrum.com