Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa - suosittelemme asioimaan verkkopalvelussamme

Asiakaspalvelulumme on tilapäisesti ruuhkautunut tavallista useampien yhteydenottojen vuoksi. Oma Intrum -verkkopalvelumme on sujuva tapa hoitaa asioita kanssamme. Siirry tästä Oma Intrumiin

Intrumin nimissä huijaussoittoja ja -sähköpostiviestejä

Jos epäilet Inrumin nimissä saamaasi viestiä tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos kyseessä ei ollut aito yhteydenotto Intrumilta ja olet antanut yhteydenottajalle henkilötietojasi, ilmoita asiasta poliisille.

Tuemme syrjäytymisvaarassa olevia lapsia ja nuoria

Intrumilla on pitkät, yli satavuotiset juuret suomalaisessa yhteiskunnassa, ja yrityksen toiminnan tarkoitus on aina kytkeytynyt yhteiskunnan hyvinvoinnin edistämiseen ja vastuulliseen toimintaan. Haluamme edistää terveen talouden rakenteita, sillä terve talous parantaa elämänlaatua ja luo mahdollisuuksia saavuttaa elämässä sille asetettuja tavoitteita ja unelmia. Lahjoituksillamme autamme parantamaan sairaiden ja syrjäytymisvaarassa olevien lasten ja nuorten elämänlaatua sekä lisäämme heidän mahdollisuuksiaan toipua ja unelmoida paremmasta tulevaisuudesta.

Tukikummit-säätiö ehkäisee nuorten syrjäytymistä

Aiemmilta vuosilta jo tutuksi tulleeseen tapaan tuemme yhteistyökumppanimme CapManin kautta Tukikummit-säätiötä nuorten syrjäytymistä ehkäisevässä työssä. Suomessa on vuosittain yli 65 000 nuorta vaarassa syrjäytyä perheen taloudellisen tilanteen vuoksi. Määrä on valitettavasti kasvussa. Useille perheille kuluva vuosi on ollut monella tapaa erittäin hankala sekä koronan että korkean inflaation takia. Tämän takia koemme erittäin tärkeänä lasten ja nuorten auttamisen.

CapManin yhteistyön Tukikummit säätiölle tavoitellaan tänä vuonna 200 000 euron tukipottia, johon Intrum on antanut oman lahjoituksensa.

Team Rynkeby kerää polkemalla varoja vakavasti sairaiden lasten hyväksi – Intrum on matkassa mukana

Syrjäytymisvaarassa olevien lasten ja nuorten lisäksi tukea tarvitsevat myös vakavasti sairastuneet lapset. Tukemalla Team Rynkebyn toimintaa olemme mukana varmistamassa, että elintärkeä syöpätutkimus jatkuu, ja että suomalaiset lapset ja nuoret saavat jatkossakin maailman parasta hoitoa. Joukkue kerää varoja Aamu Suomen Lasten Syöpäsäätiölle ja Sylva ry:lle. Järjestöt tekevät tärkeää työtä lasten syöpätutkimuksen edistämiseksi ja syöpäsairaiden lasten ja nuorten sekä heidän perheidensä tukemiseksi.

Vastuullisena luotonhallinnan asiantuntijana ja terveen talouden suunnannäyttäjänä pystymme samaistumaan Team Rynkebyn arvoihin: noudatamme parhaita käytäntöjä ja yritämme aina tehdä asiat entistä paremmin, kunnioitamme toisiamme ja asiakkaitamme sekä kannamme vastuumme. Joukkueen osallistujat kattavat itse toimintaan osallistumisesta aiheutuvat kulunsa. Tämä tarkoittaa, että kaikki kerätyt varat menevät suoraan organisaatioille, joiden kanssa joukkue tekee yhteistyötä. Suomessa Team Rynkeby on lahjoittanut vuonna 2022 Aamu säätiöille huikeat 638 725 euroa ja Sylva ry:lle 273 739 euroa.

Seuraamme kevään aikana Team Rynkebyn valmistautumista hyväntekeväisyysurakkaansa ja jaamme yhdessä urheilun ja hyvän tekemisen riemua somekanavillamme.