Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa - suosittelemme asioimaan verkkopalvelussamme 

Asiakaspalvelulumme on tilapäisesti ruuhkautunut tavallista useampien yhteydenottojen vuoksi. Oma Intrum -verkkopalvelumme on sujuva tapa hoitaa asioita kanssamme. Siirry tästä Oma Intrumiin

Intrumin nimissä huijaussoittoja ja -sähköpostiviestejä

Jos epäilet Inrumin nimissä saamaasi viestiä tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos kyseessä ei ollut aito yhteydenotto Intrumilta ja olet antanut yhteydenottajalle henkilötietojasi, ilmoita asiasta poliisille.

Perintäneuvottelijasta asiakaskokemuspäälliköksi

Työssäni pääsen toteuttamaan kahta lähellä sydäntäni olevaa asiaa: ratkaisukeskeisyyttä ja ymmärryksen lisäämistä.

Päivi Ahonranta työskentelee Intrumilla asiakaskokemuspäällikkönä.
Päivi Ahonranta työskentelee Intrumilla asiakaskokemuspäällikkönä.

Olen pitkän linjan intrumlainen, aloitin talossa vuonna 2005 perintäneuvottelijana. Työ opetti tekijäänsä, ja parin vuoden kuluttua etenin kotimaan perintätiimin esimieheksi. Noina vuosina pääsin läheltä näkemään ja kokemaan asiakaspalvelun tärkeyden palvelun onnistumisessa. Työvuodet ovat mahdollistaneet sen, että olen saanut olla monessa kehityksessä sekä muutoksessa mukana, mistä on suurta apua nykyisessä tehtävässäni.

Työni asiakaskokemuspäällikkönä on erittäin monipuolista. Vastaan asiakaskokemuksen kehittämisestä sekä seurannasta Intrumissa Suomessa, ja tässä tehtävässä pääsen toteuttamaan kahta lähellä sydäntäni olevaa asiaa: ratkaisukeskeisyyttä ja ymmärryksen lisäämistä. Asiakaskohtaamisissamme on useimmiten kyse ratkaisujen löytämisestä, ja siinä tie hyvään lopputulokseen kulkee kuuntelemisen ja todellisen kohtaamisen kautta. Ymmärryksen ja empatian lisääminen kasvattaa myös henkilöstön sitoutumista ja itseohjautuvuutta.

Päivi Ahonranta, asiakaskokemuspäällikkö

Oletko sinä seuraava intrumlainen? Katso avoimet työpaikat ja hae mukaan!