Intrum uudistuu 

Otamme käyttöön uudistetun ilmeen, joten näet jatkossa uusia värejä ja muotoja viestinnässämme. Nimemme ja logomme pysyvät ennallaan, kuten myös laadukas palvelumme ja sitoutumisemme asiakkaidemme auttamiseen. Voit lukea lisää uudistuksesta verkkosivuiltamme.

Perinnän Intrum Web -verkkopalvelu uudistuu

Perinnän Intrum Web -verkkopalvelu uudistuu

Suurin osa perintäpalveluiden asiakkaistamme hoitaa Intrum Web -verkkopalvelussa kaiken päivittäisen toimeksiantoihin liittyvän viestinnän sekä asiakirjojen jakamisen. Olemme kehittäneet uutta verkkopalvelua saamamme asiakaspalautteen perusteella ja tuomme siihen uusia toiminnallisuuksia asiakkaidemme käyttöön.

Uuden Intrum Webin käyttöönoton yhteydessä ohjaamme kaiken perintätoimeksiantoihin liittyvän viestinnän hoidettavaksi verkkopalvelussa puhelin- tai sähköpostiasioinnin sijasta. Muutoksen myötä voimme viestiä ajantasaisemmin, vahvistamme operatiivisen viestinnän tietoturvaa ja suojaamme asiakastietoja entistä tehokkaammin.

Käyttäjäystävällisyyden ja helpon navigoinnin lisäksi uusi Intrum Web pitää sisällään toivottuja toimintoja:

  • Saumaton ja tietoturvallinen yhteydenpitokanava, jonka ansiosta kaikki yrityskohtainen viestintä tapahtuu yhdessä paikassa ja on kaikkien asianosaisten saatavilla
  • Uudistettu raportointimoduuli, jonka kautta voi luoda joustavasti haluttuja raportteja
  • Monipuolinen asianäkymä tarjoaa paremman kokonaiskuvan perintäasiasta ja sen tapahtumista
  • Kaksivaiheinen kirjautuminen vahvistaa tietoturvallisuutta
  • Portaalin sisään rakennettu wiki-kirjasto, joka lisää käyttömukavuutta

Uuden Intrum Webin käyttöönoton yhteydessä uudistamme sähköposti- ja puhelinasiointiamme ja ohjaamme kaikki perinnän toimeksiantaja-asiakkaamme Intrum Webin käyttäjiksi. Samalla parannamme operatiivisen viestinnän tietoturvaa ja reaaliaikaisuutta.

Kuinka valmistautua uuden palvelun käyttöönottoon?

  • Päivitä yrityksen nykyiset Intrum Web -käyttäjätunnukset ajan tasalle. Kollegasi-sivulla voit hallita käyttäjätunnuksia ja halutessasi poistaa passiiviset käyttäjät.
  • Seuraa Intrumin tiedottamista: käyttäjiä informoidaan nykyisessä Intrum Webissä, uutiskirjeissä sekä erillisissä sähköpostitiedotteissa.

Laskunvälityksen, reskontra- ja luottotietopalveluiden Intrum Webin kehitystä jatketaan nykyisissä portaaleissa. Perinnän Intrum Webin uudistus ei vaikuta näiden palveluiden käyttöön.

Miksi Intrum Webissä asiointi kannattaa?

Toimitat yrityksesi perintätoimeksiannot helposti ja tietoturvallisesti.

Yrityskohtaiset saatavatiedot ja viestit näkyvät kaikille, joille on yrityksessäsi annettu Intrum Web -käyttöoikeudet. Näin asioiden hoito ei pysähdy esimerkiksi kollegan poissaoloihin.

Saat Intrumilta toimeksiantoihin liittyvät kyselyt ja tiedotteet ensisijaisesti Intrum Web -verkkopalveluun.

Intrum Web -verkkopalvelu palvelee yritystäsi 24/7.

‹  Edellinen Seuraava  ›

Etkö ole vielä perinnän Intrum Webin käyttäjä?

Lisätietoja: iw-opastus@intrum.com