Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa - suosittelemme asioimaan verkkopalvelussamme 

Asiakaspalvelulumme on tilapäisesti ruuhkautunut tavallista useampien yhteydenottojen vuoksi. Oma Intrum -verkkopalvelumme on sujuva tapa hoitaa asioita kanssamme. Siirry tästä Oma Intrumiin

Intrumin nimissä huijaussoittoja ja -sähköpostiviestejä

Jos epäilet Inrumin nimissä saamaasi viestiä tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos kyseessä ei ollut aito yhteydenotto Intrumilta ja olet antanut yhteydenottajalle henkilötietojasi, ilmoita asiasta poliisille.

Mitä teen, kun asiakas ei maksa?

Järjestämme Ecomin kanssa yhteistyössä kevään aikana webinaarisarjan: Yrityksen luottopolitiikka talousmyrskyn ja geopoliittisen epävarmuuden keskellä. Kuinka selvitä kuivin jaloin? Tervetuloa seuraamaan koko trilogia tai vain yksittäinen webinaari. Voit myös kuunnella webinaarin jälkikäteen, kun ilmoittaudut mukaan.

Lähes jokainen yritys on joskus tilanteessa, että asiakas jättää maksamatta eräpäivään mennessä. Silloin kannattaa reagoida heti ja lähettää maksumuistutus. Tervetuloa webinaariimme hakemaan vinkit tehokkaaseen muistutukseen ja perintään niin, että asiakassuhde jatkuu hetkellisistä maksuvaikeuksista huolimatta

keskiviikkona 10.5.2023 klo 9-9.30.

Asiantuntijoina Intrumin asiakkuuspäällikkö Kati Matinaho ja Ecomin kaupallinen johtaja Mikko Ruoho. Webinaari on maksuton.