Intrumin nimissä huijausviestejä ja huijaussivustoja

Intrumin nimissä on lähetetty huijaustekstiviestejä, joissa kehotetaan kirjautumaan muun muassa suomitunnistus.com  ja intrumlasku.com -sivustoille. Kyseiset sivustot ovat huijausverkkosivuja, jolle ei tule kirjautua. Jos epäilet Intrumin nimissä saamaasi tekstiviestiä, sähköpostia tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos olet antanut huijausviestin yhteydessä henkilötietojasi väärälle taholle tai kirjautunut huijaussivustolle, ilmoita asiasta poliisille.


Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa - suosittelemme asioimaan verkkopalvelussamme

Asiakaspalvelumme on tilapäisesti ruuhkautunut tavallista useampien yhteydenottojen vuoksi. Oma Intrum -verkkopalvelumme on sujuva tapa hoitaa asioita kanssamme. Siirry tästä Oma Intrumiin

 

Mitä teen, kun asiakas ei maksa?

Järjestämme Ecomin kanssa yhteistyössä kevään aikana webinaarisarjan: Yrityksen luottopolitiikka talousmyrskyn ja geopoliittisen epävarmuuden keskellä. Kuinka selvitä kuivin jaloin? Tervetuloa seuraamaan koko trilogia tai vain yksittäinen webinaari. Voit myös kuunnella webinaarin jälkikäteen, kun ilmoittaudut mukaan.

Lähes jokainen yritys on joskus tilanteessa, että asiakas jättää maksamatta eräpäivään mennessä. Silloin kannattaa reagoida heti ja lähettää maksumuistutus. Tervetuloa webinaariimme hakemaan vinkit tehokkaaseen muistutukseen ja perintään niin, että asiakassuhde jatkuu hetkellisistä maksuvaikeuksista huolimatta

keskiviikkona 10.5.2023 klo 9-9.30.

Asiantuntijoina Intrumin asiakkuuspäällikkö Kati Matinaho ja Ecomin kaupallinen johtaja Mikko Ruoho. Webinaari on maksuton.