Intrumin nimissä huijaustekstiviestejä ja huijaussivustoja

Liikkeellä on Intrumin nimissä lähettyjä huijaussähköposteja, jotka on suunnattu yrityksille. Viestit ovat sisältäneet kehotuksen ottaa yhteyttä intrumcollectionoy.com tai intrumoy.com -päätteisiin sähköpostiosoitteisiin maksamattomasta laskusta. Kyseisiin sähköpostiviesteihin ei kannata vastata ja viestin voi poistaa aiheettomana. Huomioithan, että huijausviestejä voi tulla myös muunlaisista sähköpostiosoitteista, jotka vaikuttavat samankaltaisilta Intrumin osoitteiden kanssa. Jos epäilet Intrumin nimissä saamaasi tekstiviestiä, sähköpostia tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos olet antanut huijausviestin yhteydessä henkilötietojasi väärälle taholle tai kirjautunut huijaussivustolle, ilmoita asiasta välittömästi pankillesi ja poliisille.

 

Mitä teen, kun asiakas ei maksa?

Järjestämme Ecomin kanssa yhteistyössä kevään aikana webinaarisarjan: Yrityksen luottopolitiikka talousmyrskyn ja geopoliittisen epävarmuuden keskellä. Kuinka selvitä kuivin jaloin? Tervetuloa seuraamaan koko trilogia tai vain yksittäinen webinaari. Voit myös kuunnella webinaarin jälkikäteen, kun ilmoittaudut mukaan.

Lähes jokainen yritys on joskus tilanteessa, että asiakas jättää maksamatta eräpäivään mennessä. Silloin kannattaa reagoida heti ja lähettää maksumuistutus. Tervetuloa webinaariimme hakemaan vinkit tehokkaaseen muistutukseen ja perintään niin, että asiakassuhde jatkuu hetkellisistä maksuvaikeuksista huolimatta

keskiviikkona 10.5.2023 klo 9-9.30.

Asiantuntijoina Intrumin asiakkuuspäällikkö Kati Matinaho ja Ecomin kaupallinen johtaja Mikko Ruoho. Webinaari on maksuton.