Intrumin nimissä huijausviestejä ja huijaussivustoja

Intrumin nimissä on lähetetty huijaustekstiviestejä, joissa kehotetaan kirjautumaan muun muassa suomitunnistus.com  ja intrumlasku.com -sivustoille. Kyseiset sivustot ovat huijausverkkosivuja, jolle ei tule kirjautua. Jos epäilet Intrumin nimissä saamaasi tekstiviestiä, sähköpostia tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos olet antanut huijausviestin yhteydessä henkilötietojasi väärälle taholle tai kirjautunut huijaussivustolle, ilmoita asiasta poliisille.


Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa - suosittelemme asioimaan verkkopalvelussamme

Asiakaspalvelumme on tilapäisesti ruuhkautunut tavallista useampien yhteydenottojen vuoksi. Oma Intrum -verkkopalvelumme on sujuva tapa hoitaa asioita kanssamme. Siirry tästä Oma Intrumiin

 

Tunne ja luottamus ylivertaisen asiakaskokemuksen perustana

Erinomainen asiakaskokemus on jokaisen menestyvän yrityksen ydin ja avain pitkän aikavälin liiketoiminnan kasvuun. Asiakkaat eivät perusta uskollisuuttaan pelkästään hintaan tai tuotteeseen vaan pysyvät uskollisina yrityksille saamansa kokemuksen ansiosta. Intrumin asiakaspalvelun tulokset ovat tutkitusti Suomen suuryritysten huippua. Miten luotonhallinnan asiantuntija on tähän päässyt?

Tervetuloa kuuntelemaan huippuasiantuntijoiden näkemyksiä ja kokemuksia asiakaskokemuksen rakentamisesta webinaariimme

maanantaina 31.10.2022 klo 15.00-16.00.

ASIANTUNTIJAT

Asiantuntijoina asiakkuushallinnan johtaja Tiina Moberg Administer-konsernista ja Department Manager Juha Seppälä Intrum Oyj:sta.  Tilaisuuden fasilitaattorina toimii Head of Business IT Riina Kosonen Administer-konsernista.

SISÄLTÖ

  • Mistä laadukas asiakaskokemus koostuu ja miksi se on tärkeää?
  • Asiakaskokemuksen kehittäminen ja arjen toimintamallit
  • Asiakaskokemuksen mittaaminen
  • Henkilöstökokemuksen vaikutus asiakaskokemukseen
  • Kumppanuudet osana asiakaskokemusta