Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa - suosittelemme asioimaan verkkopalvelussamme 

Asiakaspalvelulumme on tilapäisesti ruuhkautunut tavallista useampien yhteydenottojen vuoksi. Oma Intrum -verkkopalvelumme on sujuva tapa hoitaa asioita kanssamme. Siirry tästä Oma Intrumiin

Intrumin nimissä huijaussoittoja ja -sähköpostiviestejä

Jos epäilet Inrumin nimissä saamaasi viestiä tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos kyseessä ei ollut aito yhteydenotto Intrumilta ja olet antanut yhteydenottajalle henkilötietojasi, ilmoita asiasta poliisille.

Tunne ja luottamus ylivertaisen asiakaskokemuksen perustana

Erinomainen asiakaskokemus on jokaisen menestyvän yrityksen ydin ja avain pitkän aikavälin liiketoiminnan kasvuun. Asiakkaat eivät perusta uskollisuuttaan pelkästään hintaan tai tuotteeseen vaan pysyvät uskollisina yrityksille saamansa kokemuksen ansiosta. Intrumin asiakaspalvelun tulokset ovat tutkitusti Suomen suuryritysten huippua. Miten luotonhallinnan asiantuntija on tähän päässyt?

Tervetuloa kuuntelemaan huippuasiantuntijoiden näkemyksiä ja kokemuksia asiakaskokemuksen rakentamisesta webinaariimme

maanantaina 31.10.2022 klo 15.00-16.00.

ASIANTUNTIJAT

Asiantuntijoina asiakkuushallinnan johtaja Tiina Moberg Administer-konsernista ja Department Manager Juha Seppälä Intrum Oyj:sta.  Tilaisuuden fasilitaattorina toimii Head of Business IT Riina Kosonen Administer-konsernista.

SISÄLTÖ

  • Mistä laadukas asiakaskokemus koostuu ja miksi se on tärkeää?
  • Asiakaskokemuksen kehittäminen ja arjen toimintamallit
  • Asiakaskokemuksen mittaaminen
  • Henkilöstökokemuksen vaikutus asiakaskokemukseen
  • Kumppanuudet osana asiakaskokemusta