Uusi luottotietolaki voimaan: Maksuhäiriömerkintöjen säilytyaika lyhenee 

Tietoa lakimuutoksesta sekä kysymyksiä, vastauksia ja ohjeita maksuhäiriömerkinnästä, REF-merkinnästä sekä velan maksun ilmoittamisesta löydät kootusti täältä

 

 

Anna meidän auttaa

Helpoin ja nopein tapa!

Kirjaudu Oma Intrum -palveluun

Nopein tapa saada apua on kirjautumalla Oma Intrum -palveluun. Oma Intrum -palvelussa voit:

• maksaa velkasi
• ehdottaa maksusuunnitelmaa
• lähettää viestin asiakaspalveluumme.


Autamme mielellämme myös puhelimitse

Soita kirjeessä näkyvään asiakaspalvelunumeroomme

Hankaliinkin tilanteisiin löytyy yleensä ratkaisu yhdellä puhelinsoitolla. Asiaasi käsittelevän palvelutiimin suorat yhteystiedot löytyvät meiltä tulleesta kirjeestä ja Oma Intrum -palvelusta.


Tavoitat meidät myös sähköpostitse

Lähetä meille sähköpostia

Saat nopeasti avun lähettämällä meille sähköpostia. Napauttamalla alla olevaa painiketta pääset täyttämään lomakkeen, jossa voit yksilöidä asiasi. 


Vaihde

Mikäli sinulla ei ole kirjettä, voit soittaa myös yleiseen vaihdenumeroomme 09 229 111 (mpm/pvm).  


Anna palautetta

Anna meille palautetta toiminnastamme. Autat meitä kehittämään ja kehittymään.


Contact us in English

Please fill out the below email form to get in touch with us.