
Intrum yrityksenä
Usein kysyttyä
Käsittelemme saapuneet sähköpostit niiden saapumisjärjestyksessä, ja vastaamme mahdollisimman pian. Lähetäthän sähköpostin saamastasi kirjeestä löytyvään osoitteeseen, niin se löytää suoraan asiaasi hoitavan asiakaspalveluryhmän käsiteltäväksi.
Voit ilmoittaa asiasta Oma Intrum –verkkopalvelussa tai kirjeessäsi ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.
Velkaneuvontaa ja velkojen järjestelyä varten voi tilata saldotodistuksen. Voit tilata saldotodistuksen osoitteesta www.intrum.fi/saldotodistus
Saldotodistus sisältää Intrumilla perinnässä olevat velat, ja se kattaa myös parhaillaan ulosotossa olevat, Intrumin hoitamat asiat. Yhteenvedon voi tilata kerran vuodessa veloituksetta.
Maksun palautuksista lähetämme sinulle kirjeen liikamaksusta.
Tilinumeroilmoituksen voit tehdä tällä lomakkeella. Tarvitset kirjeessämme olevia tietoja palautuslomakkeen täyttämiseen.
Mikäli sinulla ei ole kirjettä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme Oma Intrumin kautta. Voit myös soittaa vaihteeseemme numeroon
09 229 111, joka palvelee arkisin kello 07:30-17:00 välisenä aikana.
Intrumilla on käytössä ulossoittopalvelu, jonka tarkoituksena on muistuttaa asiakkaita erääntyvistä laskuista ja tarvittaessa sopia maksujärjestelyistä.
Mikäli haluat neuvotella maksuajasta ja ehdottaa maksusuunnitelmaa, kirjaudu Oma Intrum -verkkopalveluun. Palvelussa näkyvät Intrumilla perinnässä olevat asiat.
Lisää neuvoja laskujen maksamiseen ja tietoa yhteydenottokanavista löydät Intrumin Asiakaspalvelu-sivustolta.
loading...