Intrum yrityksenä

Intrum yrityksenä

Kysymyksiä ja vastauksia

Usein kysyttyä

Olen lähettänyt teille sähköpostia. Kuinka pian voin odottaa vastausta?

Käsittelemme saapuneet sähköpostit viimeistään seuraavan arkipäivän aikana ja vastaamme mahdollisimman pian. Lähetäthän sähköpostin saamastasi kirjeestä löytyvään osoitteeseen, niin se löytää suoraan asiaasi hoitavan asiakaspalveluryhmän käsiteltäväksi.

Ehdin jo maksaa laskun mutta sain perintäkirjeen. Mitä teen?

Voit ilmoittaa asiasta Oma Intrum –verkkopalvelussa tai kirjeessäsi ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.

Mikä on koko velkani saldo?

Voit tilata saldotodistuksen osoitteesta saldot@intrum.com.
Velkaneuvontaa ja velkojen järjestelyä varten voi tilata saldotodistuksen sähköpostilla. Saldotodistus sisältää Intrumilla perinnässä olevat velat, ja se kattaa myös parhaillaan ulosotossa olevat, Intrumin hoitamat asiat. Yhteenvedon voi tilata kerran vuodessa veloituksetta.

Maksoin laskun vahingossa kahteen kertaan? Miten liikamaksu palautetaan?

Jos olet maksanut meille liikaa, lähetä siitä viesti meiltä saamassasi kirjeessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.

Ilmoita viestissä:

  • asianumerosi (löytyy lähettämämme kirjeen oikeasta yläkulmasta)
  • tilinumerosi IBAN-muodossa.

Huomaathan, että emme voi ottaa tilinumeroa vastaan puhelimitse, vaan se on
tehtävä kirjallisesti. 

Käsittelemme rahanpalautuspyynnöt mahdollisimman pian saatuamme sinulta tilinumeron. Otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.

Jos olet hukannut meiltä saamasi kirjeen, soita numeroon 09 2291 1888.