Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa - suosittelemme asioimaan verkkopalvelussamme 

Asiakaspalvelulumme on tilapäisesti ruuhkautunut tavallista useampien yhteydenottojen vuoksi. Oma Intrum -verkkopalvelumme on sujuva tapa hoitaa asioita kanssamme. Siirry tästä Oma Intrumiin

Intrumin nimissä huijaussoittoja ja -sähköpostiviestejä

Jos epäilet Inrumin nimissä saamaasi viestiä tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos kyseessä ei ollut aito yhteydenotto Intrumilta ja olet antanut yhteydenottajalle henkilötietojasi, ilmoita asiasta poliisille.

Onko velkani maksamatta?

Tarkista velkatilanteesi

Kirjaudu Oma Intrum -verkkopalveluun tarkistaaksesi velkatietosi.
Haluatko tarkistaa velkatilanteesi?

Kirjaudu verkkopalveluumme ja katso velkatietosi

Oma Intrum -verkkopalvelusta löydät tiedot velka-asioista, joita sinulla on Intrumin kanssa. Oma Intrum on avoinna ympäri vuorokauden ja asiointi onnistuu kätevästi vaikka kännykällä. Voit kirjautua palveluun verkkopankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai kirjeestäsi löytyvillä tiedoilla. Verkkopalvelussa voit

  • maksaa velkasi
  • lähettää ja vastaanottaa viestejä
  • tarkistaa maksusi ja velkatilanteesi
  • tehdä eräpäivän siirron tai maksusuunnitelman
  • antaa suostumuksen sähköpostikirjeiden vastaanottamiseen.

Jos et pääse kirjautumaan Oma Intrumiin, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ota yhteyttä

Paljonko minulla on velkaa?

Tilaa saldotodistus veloistasi

Voit tilata saldotodistuksen esim. velkaneuvontaa ja velkojen järjestelyä varten Oma Intrum -palvelusta tai osoitteesta www.intrum.fi/saldotodistus. Saldotodistus sisältää Intrumilla perinnässä olevat velat, ja se kattaa myös parhaillaan ulosotossa olevat, Intrumin hoitamat asiat. Yhteenvedon voi tilata kerran vuodessa veloituksetta.

Tilaa saldotodistus