Intrumin nimissä huijaustekstiviestejä ja huijaussivustoja

Jos epäilet Intrumin nimissä saamaasi tekstiviestiä, sähköpostia tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Oma Intrumissa voit tarkistaa, onko sinulla avoimia maksuasioita kanssamme. Jos olet antanut huijausviestin yhteydessä henkilötietojasi väärälle taholle tai kirjautunut huijaussivustolle, ilmoita asiasta välittömästi pankillesi ja poliisille.

 

 

 

 

Tarvitsen lisätietoja

Minulla on kysyttävää kirjeestä

Jos olet saanut meiltä kirjeen ja sinulla on kysyttävää, kirjaudu Oma Intrum -verkkopalveluun, joka on avoinna 24/7. Tarvittaessa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme myös puhelimitse.
Mitä teen?

Minulla on kysyttävää velastani

Kirjaudu Oma Intrum -verkkopalveluun ja tarkista, löydätkö tarvitsemasi tiedot sieltä. Jos tarvitset edelleen lisätietoja, tavoitat meidät vaivattomasti Oma Intrumin viestitoiminnon kautta. Tarvittaessa voit ottaa asiakaspalveluumme yhteyttä myös puhelimitse.

Ota yhteyttä

Velka on mielestäni aiheeton

Miten toimin?

Saitko laskun väärin perustein tai onko laskun summa mielestäsi virheellinen? Jos lasku on mielestäsi aiheeton tai haluat tehdä reklamaation, pyydämme ystävällisesti lähettämään kirjallisen selvityksen tilanteesta Oma Intrum -verkkopalvelumme kautta. Voit kirjautua palveluun verkkopankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai kirjeestäsi löytyvillä tiedoilla. 

Kirjallisen selvityksesi avulla varmistamme, että asiasisältö pysyy oikeana jatkoselvitystä varten. Otamme yhteyttä alkuperäiseen velkojaan ja keskeytämme perintätoimenpiteet asian selvittelyn ajaksi. Huomioithan, että velkoja voi tästä huolimatta vaatia velan maksamista oikeusteitse. 

Ota yhteyttä