Intrumin nimissä huijaustekstiviestejä ja huijaussivustoja

Jos epäilet Intrumin nimissä saamaasi tekstiviestiä, sähköpostia tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Oma Intrumissa voit tarkistaa, onko sinulla avoimia maksuasioita kanssamme. Jos olet antanut huijausviestin yhteydessä henkilötietojasi väärälle taholle tai kirjautunut huijaussivustolle, ilmoita asiasta välittömästi pankillesi ja poliisille.

 

 

 

 

Minulla on maksamattomia laskuja

Haluan maksaa

Kirjautumalla Oma Intrumiin voit tarkistaa velkasi tilanteen, sopia maksusuunnitelmasta tai eräpäivän siirrosta, suorittaa maksun tai kysyä neuvoja.
Kirjaudu Oma Intrum -palveluun

Hoida velkasi verkkopalvelussamme

Oma Intrum -palvelussa voit

  • maksaa velkasi
  • lähettää ja vastaanottaa viestejä
  • tarkistaa maksusi ja velkatilanteesi
  • tehdä eräpäivän siirron tai maksusuunnitelman
  • antaa suostumuksen sähköpostikirjeiden vastaanottamiseen.
Ota yhteyttä

Hoida asiasi puhelimitse

Soita kirjeessä näkyvään asiakaspalvelunumeroomme

Maksuasiat kannattaa hoitaa kuntoon viivyttelemättä ja hankaliinkin tilanteisiin löytyy yleensä ratkaisu yhdellä puhelinsoitolla.

Löydät asiaasi käsittelevien palveluneuvojien suoran puhelinnumeron ja muut yhteystiedot meiltä saamastasi kirjeestä tai Oma Intrumin -verkkopalvelun yhteystiedoista.