Oma Intrum uudistuu 21.4.2021 

Uudistuksen tavoitteena on antaa selkeämpi kokonaisnäkymä velkatilanteesta sekä helpottaa yksityisasiakkaiden maksamista ottamalla käyttöön Trustly verkkopankkimaksaminen. Tutustu Trustlyyn jo etukäteen klikkaamalla tästä.

Velkani on mielestäni aiheeton

Lasku on virheellinen

Velkani on mielestäni aiheeton

Mitä teen?

Kirjaudu Oma Intrum -verkkopalveluun tai ole yhteydessä kirjeessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen tai puhelinpalveluumme. Jotta voimme palvella sinua mahdollisimman hyvin, esittele perusteet, miksi lasku on mielestäsi virheellinen.


Selvitämme velka-asiaasi yhdessä asiakkaamme kanssa. Perintää jatketaan, mikäli sen edellytykset säilyvät voimassa. 

Ota yhteyttä