Tietoa koronavirukseen liittyen (COVID-19) 

Lue lisää täältä.

Asiakaspalvelumme on avoinna normaalisti. OmaIntrum palvelee sinua 24/7, voit tarkistaa sieltä kätevästi oman tilanteesi. Mikäli tarvitset lisätietoja tai haluat sopia maksusuunnitelmasta, soita kirjeessä näkyvään asiakaspalvelunumeroon. Lisäksi voit kysyä neuvoa virtuaaliselta assistentiltamme. 

Velkani on mielestäni aiheeton

Lasku on virheellinen

Velkani on mielestäni aiheeton

Mitä teen?

Kirjaudu Oma Intrum -verkkopalveluun tai ole yhteydessä kirjeessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen tai puhelinpalveluumme. Jotta voimme palvella sinua mahdollisimman hyvin, esittele perusteet, miksi lasku on mielestäsi virheellinen.


Selvitämme velka-asiaasi yhdessä asiakkaamme kanssa. Perintää jatketaan, mikäli sen edellytykset säilyvät voimassa. 

Ota yhteyttä