Päivitämme ulkoista ilmettämme, joten näet jatkossa sivuillamme uusia värejä ja muotoja. Olemme silti edelleen sama luotettava Intrum ja täällä tukenasi maksuasioissa. Voit lukea lisää uudistuksesta verkkosivuiltamme.
Kirjaudu Oma Intrum -verkkopalveluun ja tarkista, löydätkö tarvitsemasi tiedot sieltä. Jos tarvitset edelleen lisätietoja, tavoitat meidät vaivattomasti Oma Intrumin viestitoiminnon kautta. Tarvittaessa voit ottaa asiakaspalveluumme yhteyttä myös puhelimitse.
Saitko laskun väärin perustein tai onko laskun summa mielestäsi virheellinen? Jos lasku on mielestäsi aiheeton tai haluat tehdä reklamaation, pyydämme ystävällisesti lähettämään kirjallisen selvityksen tilanteesta Oma Intrum -verkkopalvelumme kautta. Voit kirjautua palveluun verkkopankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai kirjeestäsi löytyvillä tiedoilla.
Kirjallisen selvityksesi avulla varmistamme, että asiasisältö pysyy oikeana jatkoselvitystä varten. Otamme yhteyttä alkuperäiseen velkojaan ja keskeytämme perintätoimenpiteet asian selvittelyn ajaksi. Huomioithan, että velkoja voi tästä huolimatta vaatia velan maksamista oikeusteitse.
loading...