Suojaudu huijauspuheluilta ja -viesteiltä 

Intrum ei koskaan pyydä sinua jakamaan henkilökohtaisia tietoja, kuten salasanoja, maksutietoja tai vahvistuskoodeja puhelimitse, sähköpostitse tai tekstiviestillä. Jos saat tällaisen pyynnön, älä vastaa. Suojautuaksesi huijauksilta, kirjaudu Oma Intrum -palveluun, jossa voit tarkistaa, onko sinulla avoimia maksuasioita kanssamme ja maksaa turvallisesti.  

 

 

 

 

Lähetä meille viestisi

Valitse yhteydenottoasi parhaiten kuvaava vaihtoehto. Täyttämällä lomakkeessa pyydettävät esitiedot voimme palvella sinua entistä nopeammin. Mikäli olet maksanut perintäasiaan liikasuorituksen, siirry käyttämään toista lomaketta: intrum.fi/liikasuoritukset

Huomioithan, että palautuksen käsittelyyn ja maksun palautumiseen tilille kuluu useampi arkipäivä
Yritys, jonka tilille palautettava maksu on maksettu.
Löydät tämän tiedon teille lähetetystä maksukyselystä.
Ilmoita tähän palautuksen summa, erota eurot ja sentit pilkulla toisistaan. Esimerkiksi 10,00
Suomalainen IBAN-tilinumero sisältää 18 merkkiä. Kirjoitathan tilinumeron ilman välilyöntejä.
Kirjoita tähän palautuksen saajan etu- ja sukunimi tai yrityksen nimi
Ilmoita lasku(t), jolle haluat liikamaksun kohdistettavan (laskunumerot erotetaan toisistaan pilkulla esim. 12345, 23456)