Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut koronatilanteesta johtuen. Pysythän silti linjoilla, palvelemme sinua mahdollisimman pian 

Lisätietoja asiakaspalvelustamme poikkeusoloissa (COVID-19) voit lukea täältä.

Tiesithän, että OmaIntrum palvelee sinua 24/7. Voit tarkistaa sieltä kätevästi oman tilanteesi. Mikäli tarvitset lisätietoja tai haluat sopia maksusuunnitelmasta, soita kirjeessä näkyvään asiakaspalvelunumeroon. Lisäksi voit kysyä neuvoa virtuaaliselta assistentiltamme. 

Näin ilmoitat tilinumerosi

Mikäli olet maksanut liikaa, olemme lähettäneet sinulle kirjeen jossa pyydämme ilmoittamaan tilinumerosi takaisinmaksua varten. Voit ilmoittaa tilinumerosi alla olevan lomakkeen avulla. Mikäli sinulla ei ole kirjettä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme Oma Intrum- palvelun kautta.

Löydät asianumeron kirjeen oikeasta yläkulmasta
Löydät palautuksen numeron kirjeestä
Ilmoita tähän palautuksen summa, erota eurot ja sentit pilkulla toisistaan. Esimerkiksi 10,00.
Suomalainen IBAN-tilinumero sisältää 18 merkkiä. Kirjoitathan tilinumeron ilman välilyöntejä. Esim FI5215065000211930.
Kirjoita tähän BIC-koodi
Kirjoita tähän palautuksen saajan etu- ja sukunimi
Katuosoite
Postinumero
Postitoimipaikka