Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa - suosittelemme asioimaan verkkopalvelussamme 

Asiakaspalvelumme on tilapäisesti ruuhkautunut tavallista useampien yhteydenottojen vuoksi. Oma Intrum -verkkopalvelumme on sujuva tapa hoitaa asioita kanssamme. Siirry tästä Oma Intrumiin

Intrumin nimissä huijaussoittoja ja -sähköpostiviestejä

Jos epäilet Inrumin nimissä saamaasi viestiä tai puhelua huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos kyseessä ei ollut aito yhteydenotto Intrumilta ja olet antanut yhteydenottajalle henkilötietojasi, ilmoita asiasta poliisille.

Näin ilmoitat tilinumerosi

Mikäli olet maksanut liikaa, olemme lähettäneet sinulle kirjeen jossa pyydämme ilmoittamaan tilinumerosi takaisinmaksua varten. Voit ilmoittaa tilinumerosi alla olevan lomakkeen avulla. Mikäli sinulla ei ole kirjettä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme Oma Intrum- palvelun kautta. Mikäli kyse ei ole Intrumin perintä- tai jälkiperintäasiasta, siirry käyttämään toista lomaketta: intrum.fi/tilinumero.

Löydät asianumeron kirjeen oikeasta yläkulmasta
Löydät palautuksen numeron kirjeestä
Ilmoita tähän palautuksen summa, erota eurot ja sentit pilkulla toisistaan. Esimerkiksi 10,00.
Suomalainen IBAN-tilinumero sisältää 18 merkkiä. Kirjoitathan tilinumeron ilman välilyöntejä. Esim FI5215065000211930.
Kirjoita tähän BIC-koodi
Kirjoita tähän palautuksen saajan suku- ja etunimi.
Kirjoita tähän sen henkilön / yrityksen nimi, joka on ollut alkuperäisen laskun saajana.
Katuosoite
Postinumero
Postitoimipaikka