Har du fått ett brev från oss?

Har du fått ett brev från oss?

Betala nu
Betala

Jag vill betala, hur gör jag?

Betala nu

Har du fått brev av oss och vill betala? Om du betalar inom utsatt tid med betalningsuppgifterna i brevet är saken klar.

Läs mer ›

Ditt ärende
Följ ditt ärende

Ditt ärende

Ditt ärende

Genom att logga in på "Mitt Intrum" kan du få fram detaljer och status i ditt ärende. Du kan också kontakta oss den vägen, snabbt och enkelt.

Läs mer ›

Avbetalningsplan
Dela upp betalningen

Hur lägger man upp en avbetalningsplan?

Avbetalningsplan

Om du har fått brev av oss men inte kan betala; vänligen kontakta oss via kontaktuppgifterna i brevet. Vi kan då tillsammans hitta en lösning som passar just din situation bäst.

Läs mer ›

Jag har betalat
Jag har betalat

Hur meddelar jag er?

Jag har betalat

Om du redan har betalat skulden i fråga finns det ett antal sätt att gå härifrån.

Läs mer ›

Jag har många skulder, vad kan jag göra?
Jag har många skulder

Vilka alternativ har jag?

Jag har många skulder, vad kan jag göra?

Det viktigaste är att få en överblick över skulderna och få hjälp med din ekonomiska situation. Vi på kundservice berättar gärna mer om vilka alternativ som erbjuds och du kan läsa mer här.

Läs mer ›

Jag har fått ett kravbrev som inte stämmer
Jag har fått ett felaktigt kravbrev

Stämmer inte uppgifterna i kravbrevet?

Jag har fått ett kravbrev som inte stämmer

När du har genomfört din betalning kan du se vilken status ditt ärende är i genom att logga in på Mitt Intrum eller genom att ringa till oss.

Läs mer ›