
Har du fått ett brev från oss?

Jag vill betala, hur gör jag?

Har du fått brev av oss och vill betala? Om du betalar inom utsatt tid med betalningsuppgifterna i brevet är saken klar.
Läs mer ›
Ditt ärende

Genom att logga in på "Mitt Intrum" kan du få fram detaljer och status i ditt ärende. Du kan också kontakta oss den vägen, snabbt och enkelt.
Läs mer ›
Hur lägger man upp en avbetalningsplan?

Om du har fått brev av oss men inte kan betala; vänligen kontakta oss via kontaktuppgifterna i brevet. Vi kan då tillsammans hitta en lösning som passar just din situation bäst.
Läs mer ›
Hur meddelar jag er?

Om du redan har betalat skulden i fråga finns det ett antal sätt att gå härifrån.
Läs mer ›
Vilka alternativ har jag?

Det viktigaste är att få en överblick över skulderna och få hjälp med din ekonomiska situation. Vi på kundservice berättar gärna mer om vilka alternativ som erbjuds och du kan läsa mer här.
Läs mer ›
Stämmer inte uppgifterna i kravbrevet?

När du har genomfört din betalning kan du se vilken status ditt ärende är i genom att logga in på Mitt Intrum eller genom att ringa till oss.
Läs mer ›loading...