Om du misstänker att kontakten är en bluff, skriv ner samtalsuppgifterna och kontakta vår kundtjänst. Om det inte var en äkta kontakt från Intrum och du har givit kontaktpersonen dina personuppgifter, anmäl det till polisen.

Vi stöttar dig. Hela vägen.
Vi hjälper dig gärna

Vi stöttar dig. Hela vägen.

Det enklaste och snabbaste sättet att reglera din skuld

Logga in på Mitt Intrum

Snabbast hjälp med ditt ärende får du om du loggar in på Mitt Intrum som alltid är öppet. Här kan du till exempel:

  • betala
  • sätta upp en avbetalningsplan
  • få en översikt över din skuld

Ring
Adress
Ring

Vill du hellre prata med oss? Ring först och främst kundtjänstnumret som finns i brevet.

Även för svåra situationer finns det ofta en lösning med ett enda telefonsamtal. Kontaktuppgifterna till den servicegrupp som behandlar ditt ärende finns i brevet du har fått från oss. Om du inte har brevet, kan du ringa vårt växelnummer på vardagar kl. 7.30-17.00. Våra experter är bäst tillgängliga kl. 8.00-17.00. För samtal och väntetid debiteras lokalnäts- eller mobiltelefonavgift (lna/mta). Om du ringer från utlandet kan din teleoperatör ta ut extra avgifter för samtalen.

Contact us in English

Please fill out the below email form to get in touch with us.
Adress

Intrum Oy

PB 47
00811 Helsinki