Om du misstänker att kontakten är en bluff, skriv ner samtalsuppgifterna och kontakta vår kundtjänst. Om det inte var en äkta kontakt från Intrum och du har givit kontaktpersonen dina personuppgifter, anmäl det till polisen.

Är min skuld obetald?

Kontrollera status på mitt ärende

Logga in på Mitt Intrum för att kontrollera din skuldstatus.
Behöver du kontrollera status på ditt ärende?

Logga in för att kontrollera din status

På Mitt Intrum kan du hitta information om de ärende du har hos oss. Portalen är öppet 24/7 och transaktioner fungerar bekvämt via mobiltelefon. Du kan logga in på tjänsten med nätbanksuppgifter, ett mobil ID eller informationen som finns i ditt brev.

På Mitt Intrum kan du

  • betala av din skuld
  • skicka och ta emot meddelanden
  • kontrollera dina betalningar och skuldstatus
  • ändra förfallodatum eller sätta upp en betalningsplan
  • ge samtycke till att ta emot e-post

 

Om du kan inte logga in, kontakta vår kundtjänst.

Kontakta oss