Häiriötiedote: asiakaspalvelumme on tilapäisesti ruuhkautunut

Postin loppuvuoden lakon vaikutukset ja asiakkaidemme muutokset laskutusprosesseihin ovat heijastuneet Intrumin asiakaspalveluun kasvavina yhteydenottoina, minkä johdosta asiakaspalvelukanavamme ovat ruuhkautuneet.

Monet asiakkaamme muokkasivat laskutusprosessejaan Postin lakon seurauksena ja siirsivät laskujensa eräpäiviä marraskuun alusta vuodenvaihteeseen, mikä on aiheuttanut nopean kasvun liikkeellä olevien erääntyvien laskujen määrässä vuodenvaihteessa. Tämän lisäksi Postin kirjejakelun käynnistyminen joulukuussa moninkertaisti laskuvolyymin normaaliin ajankohtaan verrattuna.

Olemme pyrkineet huomioimaan sekä Postin lakon vaikutukset että joulunjälkeisen normaalistikin vilkkaan ajanjakson asiakaspalvelussamme lisäämällä resurssejamme. Tästä huolimatta emme ole valitettavasti pystyneet vastaamaan kaikkien asiakkaidemme puheluihin normaalien vasteaikojen puitteissa meille soittavien asiakkaiden määrän kaksinkertaistuttua ajankohtaan nähden.

Teemme kaikkemme, jotta saamme asiakaspalvelumme ruuhkatilanteen purettua mahdollisimman pian.

Intrum Asiakaspalvelu