Koronavirus (COVID-19) ja vaikutukset toimintaamme 

Kaikki palvelumme, mukaanlukien asiakaspalvelu, toimivat normaalisti. Lue lisää toimintojemme ja asiakaspalvelumme turvaamisesta myös poikkeusoloissa. 

Lassila & Tikanoja: Kaikki maksupalvelut yhden katon alta

Erilaiset verkkokaupparatkaisut kuuluvat osaksi Lassila & Tikanojan digistrategiaa. Maksutaparatkaisuissa kumppanina toimii Intrum Rahoitus.

Lassila & Tikanoja on palveluyritys, joka haluaa muuttaa kulutusyhteiskuntaa tehokkaaksi kierrätysyhteiskunnaksi. Yrityksen päätoimialaa ovat ympäristöpalvelut, kiinteistöpalvelut, teollisuuspalvelut sekä uusiutuvat energialähteet. Muutoksen keskiössä on digitaalisuus.

- Näemme digitaalisuuden ennen kaikkea kehityksenä asiakasrajapinnassa. Hyödynnämme digitaalisuutta muun muassa tuottaessamme parempaa asiakaskokemusta sekä luomalla uusia palveluita, tarkentaa Lassila & Tikanojan Digimentalisti Ville Simola.

Verkkokaupassa helpot ja luotettavat maksuratkaisut avainasemassa
Osana digitalisoimista Lassila & Tikanoja on kehittänyt erilaisia verkkokaupparatkaisuja. Kuluttajille sekä pienille yrityksille suunnatussa Helpponouto-palvelussa myös maksamisen toivottiin olevan helppoa – sekä myyjälle että asiakkaalle. Lassila & Tikanojan asiakkailta oli tullut myös selkeä viesti, että maksamisen tulee verkkokaupassa onnistua sekä kortilla että laskulla.

Yrityslasku-palvelu mahdollistaa yrityksille ostot myös silloin, kun palvelun tilanneella henkilöllä ei ole yrityksen luottokorttia käytössään
VIlle Simola, Lassila & Tikanojan Digimentalisti

- Digitaalisten palveluiden ostamisen näkökulmasta helpot ja luotettavat maksuratkaisut ovat aivan avainasemassa. Yrityslasku-palvelu mahdollistaa yrityksille ostot myös silloin, kun palvelun tilanneella henkilöllä ei ole yrityksen luottokorttia käytössään, Simola selventää.

Simola näkee Lassila & Tikanojan kannalta positiivisena myös sen, että kaupasta syntynyt lasku toimitetaan verkkokauppa-asiakkaalle Intrumin kautta, eikä ostotapahtuma näin vaadi Lassila & Tikanojan päässä ylimääräisiä toimenpiteitä.

- Olemme erityisen tyytyväisiä siihen, että saimme Intrumin kautta käyttöömme kaikki maksupalvelut yhden katon alta. Tulemme jatkossa panostamaan entistä enemmän uusiin digitaalisiin palveluihin ja helpottamaan asiakkaidemme arkea. Näen, että yhteistyölle Intrumin kanssa on tarvetta myös tulevaisuudessa, Simola tiivistää.