Intrumin nimissä huijaussoittoja ja -sähköpostiviestejä 

Jos epäilet yhteydenottoa huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos kyseessä ei ollut aito yhteydenotto Intrumilta ja olet antanut yhteydenottajalle henkilötietojasi, ilmoita asiasta poliisille.

Case DNA: "Meillä asiakas on aina keskiössä"

DNA:lle on tärkeää, että asiakas saa hoidettua asiansa kerralla kuntoon. Intrumin kanssa palveluprosessit on hiottu asiakkaita ja DNA:ta hyödyttäviksi.

DNA on suomalainen tietoliikenneyhtiö, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe, data- ja tv-palveluita. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa, ja sen strategisen toiminnan keskiössä on asiakas. Yhteistyöllä Intrumin kanssa on pyritty saamaan kustannustehokkuutta maksuvalvontaan samalla, kun asiakkaalle tarjotaan ylivertaista asiakaspalvelua.

- Kun maksuvalvonnan perustekeminen on keskitetty Intrumille, asiakkaamme saavat kaikki maksamiseen tarvitsemansa tiedot yhdestä paikasta riippumatta siitä, mitä palveluamme hän käyttää. Intrumilla vastataan nopeasti asiakkaidemme yhteydenottoihin, kertoo DNA:n laskutuksen ja luotonhallinnan johtaja Kalle Eriksson.

DNA:lla on tavoitteena markkinoiden tyytyväisimmät kuluttaja- ja yritysasiakkaat. Se, että yritys ulkoistaa maksuvalvonnan ja maksamiseen liittyvän asiakaspalvelun Intrumille, otetaan Intrumilla vakavasti. Asiakaspalvelun tulee olla aina ystävällistä, luotettavaa ja tasalaatuista.

- Yhteistyömme Intrumin kanssa toimii hyvin, sillä puhumme heidän kanssaan niin sanotusti samaa kieltä. Meillä asiakas on aina keskiössä ja Intrumilla taas on hyvin palveluhenkinen henkilöstö, joka tukee tätä arvoamme, Eriksson summaa.

Kun maksupalvelut on ulkoistettu, DNA voi keskittyä innovoimaan

DNA:n ja Intrumin yhteistyö on lähtenyt liikkeelle perintäpalveluista. DNA:n toiminnan laajenemisen myötä myös yhteistyötä on laajennettu kattamaan tällä hetkellä kaikki maksuvalvonta- ja luotonvalvontapalvelut.

Toimiminen jatkuvasti muuttuvalla tietoliikennealalla ei ole helppoa – se vaatii mukautumista, nopealiikkeisyyttä sekä jatkuvaa innovatiivisuutta. Kun maksuvalvonta on ulkoistettu, DNA:n oma henkilöstö voi käyttää enemmän aikaa oman toiminnan kehittämiseen sekä prosessien tehostamiseen.

- Tietoliikenneala muuttuu, mutta myös maksamisen maailma on jatkuvassa muutoksessa. Tarvitsemme rinnallemme luotettavan kumppanin, joka toiminnallaan ja järjestelmillään pystyy vastaamaan nopeasti tulevaisuuden haasteisiin. Intrumilta saamme nopeat vastaukset ja ratkaisuehdotukset. Näin voimme itse keskittyä kehittämään omaa tekemistämme ja ratkaista pulmatilanteet tehokkaasti, Eriksson kertoo.

“Yhteistyömme toimii hyvin, sillä puhumme heidän kanssaan niin sanotusti samaa kieltä.”

Kalle Eriksson, DNA:n laskutuksen ja luotonhallinnan johtaja

Haluatko kuulla lisää luotonhallinnan palveluistamme?

Ota yhteyttä myyntiimme