Intrumin nimissä huijaussoittoja ja -sähköpostiviestejä 

Jos epäilet yhteydenottoa huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos kyseessä ei ollut aito yhteydenotto Intrumilta ja olet antanut yhteydenottajalle henkilötietojasi, ilmoita asiasta poliisille.

Ratkaisut energiayhtiöille

Paras asiakaskokemus vastuullisuus edellä

Vattenfall

Vattenfallin ja Intrumin yhteistyö perintäpalvelujen osalta alkoi jo vuonna 1998. Muutama vuosi sitten Vattenfall etsi entistä kustannustehokkaampaa ja kokonaisvaltaisempaa palvelumallia laskutuksen maailmaan. Perimmäisenä ajatuksena oli asiakaskokemuksen parantaminen, ja siihen Intrum pystyi tarjoamaan kokonaisvaltaisen, koko luotonhallinnan ketjun kattavan ratkaisun.

 

Lue koko asiakastarina

SEO Suomalainen Energiaosuuskunta

SEO on ulkoistanut Intrumille jo useamman vuoden laskutus-, reskontra- sekä perintäpalvelut. Nyt mukana palvelussa on myös luottotietopalvelut.

 

Lue koko asiakastarina


Miksi valita Intrum?

Markkinoiden laajimmat luotonhallintapalvelut


Tutkitusti toimialan ylivertaisin asiakaspalvelu


Globaali toimija ja paikallinen yhteistyökumppani


Vastuullinen toimija


“Lähtökohdaksi otettiin automatisoinnin lisääminen, mikä helpottaa luottotietojen käyttöä ja yhdenmukaistaa prosesseja, kertoo laskutuksen asiantuntija.”

Arla Mallander, laskutuksen asiantuntija, Lassila & Tikanoja

Haluatko kuulla lisää luotonhallinnan palveluistamme?

Ota yhteyttä myyntiimme.