Intrumin nimissä huijaussoittoja ja -sähköpostiviestejä

Jos epäilet yhteydenottoa huijaukseksi, ota yhteyttä Intrumin asiakaspalveluun. Jos kyseessä ei ollut aito yhteydenotto Intrumilta ja olet antanut yhteydenottajalle henkilötietojasi, ilmoita asiasta poliisille.

Intrumin asiakaspalvelu valittiin Suomen kolmanneksi parhaaksi Asiakkaan ääni –tutkimuksessa

Intrum on tehnyt asiakaskokemuksen kehittämiseksi pitkäjänteisesti töitä, ja tänään tavoitteellinen työskentely palkittiin parhaimmalla mahdollisella tunnustuksella.

– Suuri kiitos asiakkaillemme, jotka ovat antaneet meille tunnustusta hyvin tehdystä työstä. Olemme todella ilahtuneita kolmannesta sijasta. Tuntuu aina erityiseltä, kun olemme onnistuneet palvelemaan asiakkaitamme hyvin, iloitsee Intrumin toimitusjohtaja Tommi Sova henkilöstönsä kanssa merkittävää saavutusta.

– Meillä työskentelee asiakaspalvelun ammattilaisia, jotka nauttivat työstään ja joilla on taito kohdata ja palvella ihmisiä hyvin erilaisissa sosiaalisissa ja taloudellisissa elämäntilanteissa. Uskon, että asiakkaamme arvostavat näissä kohtaamissa juuri ammattitaitoa ja asiantuntemusta, jotta solmuun menneet velka-asiat saadaan nopeasti ja tehokkaasti ratkaistua. Tehtävänämme on auttaa, ja olemme ylpeitä siitä, että asiakkaamme kokevat voivansa luottaa meihin ja suositella palvelujamme muillekin.

Intrum osallistui Asiakkaan ääni –kilpailuun myös viime vuonna sijoittuen silloin viidenneksi. Nousua viime vuoteen tapahtui kahden sijoituksen verran.

Lue Bisnoden tiedote

Miten tutkimus toteutettiin?

Asiakkaan ääni –tutkimus on vuosittain toteutettava kilpailu, jonka toteuttaa Euroopan suurin älykkään datan ja analytiikan toimittaja Bisnode.

Asiakkaan ääni –palkinto perustuu yrityksen NPS-tuloksiin (net promoters’ score). NPS-luku kertoo, kuinka todennäköisesti asiakas suosittelisi yrityksen palveluja edelleen. Yrityksillä saattaa olla erilaisia arviointiasteikkoja, jonka takia Bisnode muuttaa yritysten NPS-tulokset keskenään vertailukelpoisiksi erillisellä indeksiluvulla. Yritys, joka on saanut korkeimman indeksiluvun, voittaa äänestyksen.